Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
REGON: 57958900000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do nauczania technologii informacyjno - komunikacyjnych (TIK), wraz z przeszkoleniem nauczycieli w jego obsłudze, w szkołach podstawowych w Świdnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do nauczania technologii informacyjno - komunikacyjnych (TIK) wraz z przeszkoleniem nauczycieli w jego obsłudze w szkołach podstawowych w Świdnicy. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, dopuszczone do stosowania / użytkowania w szkołach, posiadać certyfikaty CE. Wyposażenie należy dostarczyć i rozmieścić w pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektorów Szkół, tj. do: - Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Galla Anonima 1 , 58-100 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Ofiar Oświęcimskich 30, 58-105 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Marcinkowskiego 4-6, 58-105 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wodna 5-7, 58-100 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 105, ul. Saperów 27A, 58-100 Świdnica, - Szkoły Podstawowej nr 315, pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 Świdnica. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 4. Do materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji dostawy, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne, pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w specyfikacji dostaw i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych wymaganych parametrach w SIWZ, pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń specyfikacji dostaw. 7. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego wyposażenia i pomocy dydaktycznych od Wykonawcy będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół odbioru z wyszczególnionymi pozycjami dostarczanego wyposażenia i pomocy dydaktycznych. 8. Świadczenie usług gwarancyjnych: 1) Wymagany, minimalny okres gwarancji na sprzęt/wyposażenie do nauczania przedmiotów TIK wynosi – 2 lata, za wyjątkiem tablic interaktywnych i monitorów, na które wymagany, minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat. 2) Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne dla każdego urządzenia osobno, a jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia, ZAMAWIAJĄCY musi zostać poinformowany przez WYKONAWCĘ o sposobie rejestracji. 2. LOKALIZACJA Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod adresami: a) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Galla Anonima 1, 58-100 Świdnica, b) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Ofiar Oświęcimskich 30, 58-105 Świdnica, c) Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Marcinkowskiego 4-6, 58-105 Świdnica, d) Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Wodna 5/7, 58-100 Świdnica, e) Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica, f) Szkoła Podstawowa nr 105, ul. Saperów 27a, 58-100 Świdnica, g) Szkoła Podstawowa nr 315, pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 Świdnica. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P- 91/IX/20 na zadanie pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do nauczania technologii informacyjno -komunikacyjnych (TIK) wraz z przeszkoleniem nauczycieli w jego obsłudze w szkołach podstawowych w Świdnicy”. 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………", d) odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, które zaistniały w terminie związania ofertą, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium płatne w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, f) sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na które zostanie przesłane wezwanie żądanie zapłaty oraz terminu na dostarczanie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium, (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności). 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP); 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3)w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ – o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego do systemu CEPIK
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa komputerów i sprzętów informatycznych do Centrum Usług Społeczno – Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 8 części.
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa sprzętu IT - w dwóch częściach w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych, myszy komputerowych oraz aktualizacji licencji Enova 365 na okres 1 roku
Dodano: 2022-10-19 - Dostawa komputerów AIO (wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków) Nr postępowania: WZŻ.DZP/80/2022.
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-10-03