Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu parkingowego oraz systemu rejestracji czasu pracy

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
    Grunwaldzka 48
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
    REGON: 00029278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie systemu parkingowego oraz systemu rejestracji czasu pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu parkingowego oraz systemu rejestracji czasu pracy” 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności następujące świadczenia: 1) dostawa platformy sprzętowej, 2) dostawa oprogramowania, 3) dostawa dokumentacji, 4) udzielenie licencji lub dostarczenie licencji na dostarczone oprogramowanie i dokumentację, 5) zainstalowanie oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego, w tym na platformie sprzętowej dostarczonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, 6) wykonanie pełnej, dostosowanej do wymagań Zamawiającego, konfiguracji dostarczanego oprogramowania, 7) wdrożenie obu systemów, to jest uruchomienie i przekazanie do korzystania Zamawiającemu, 8) dostawa i montaż funkcjonalnego systemu parkingowego oraz systemu rejestracji czasu pracy, 9) przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi, 10) świadczenie bezpłatnego serwisu powdrożeniowego w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34926000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione: 2.1. w pieniądzu, na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477 z dopiskiem - Nr sprawy AZP.382.01.2019 - wadium do przetargu na zadanie pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu parkingowego oraz systemu rejestracji czasu pracy”. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w kasie Zamawiającego; 2.3. w gwarancjach bankowych w kasie Zamawiającego; 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych w kasie zamawiającego; 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) w kasie Zamawiającego. 3. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: 9.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. specyfikacja z opisem i wyceną oferowanych elementów systemu; 9.3. dokument przedstawiający szacunkowe koszty pogwarancyjne; 9.4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach