Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 013267144 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu TIK i wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych do szkół na zajęcia prowadzone w ramach projektu „Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów oraz rozwój indywidualnego podejścia do ucznia, zwłaszcza ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach Powiatu Pruszkowskiego (L.O. im. T. Kościuszki w Pruszkowie, L.O. im. T. Zana w Pruszkowie oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Pruszkowie)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu TIK i wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych do szkół na zajęcia prowadzone w ramach projektu „Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów oraz rozwój indywidualnego podejścia do ucznia, zwłaszcza ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach Powiatu Pruszkowskiego (L.O. im. T. Kościuszki w Pruszkowie, L.O. im. T. Zana w Pruszkowie oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Pruszkowie) Zamówienie jest podzielone na 3 części Część 1. Zakup sprzętu komputerowego TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) Część 2. Dostawa sprzętu cyfrowego i szaf Część 3. Zakup wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych - zakup cyfrowego laboratorium mobilnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące wykonania umowy w ramach realizacji części I ,II, III, zamówienia zawierają załączniki A, B C, do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, bez wad wraz z aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Sprzęt ma być fabrycznie nowy tj. nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Dostawa obejmuje również instalację i kalibrację dostarczonego sprzętu, oraz przeszkolenie personelu zgodnie z zapisem SIWZ. ( uwaga – przez montaż wideoprojektorów zamawiający rozumie umieszczenie sprzętu we właściwym miejscu i podłączenie kablowe zamawiający nie wymaga montażu np. na wysięgniku na suficie) Tablice interaktywne należy przymocować do ściany. Dostawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia: 1) dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (podpisana karta gwarancyjna); 2) atesty, certyfikaty Unii Europejskiej EC zezwalające na jej używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp.; 3) dowód udzielenia licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie - jeśli dotyczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) formularz asortymentowo cenowy – /zał. nr 1A, 1B, 1C/ w zależności na jaką/jakie część/ci Wykonawca składa ofertę; 6) dokumenty techniczne : w zakresie części I Zakup sprzętu komputerowego TIK a) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu oraz oprogramowania, b) karty katalogowe oferowanego sprzętu, wydruki potwierdzające osiągnięcia w teście PassMark CPU Mark dla procesora i kart graficznych, minimalne wymogi zostały wskazane w Dziale II opis przedmiotu zamówienia (konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net, http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (dotyczy laptopów). c) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny, (dotyczy laptopów), d) deklarację zgodności CE – Conformité Européenne lub równoważny (dotyczy laptopów), e) Energy Star co najmniej 5.0 (dotyczy laptopów), f) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dotyczy laptopów). W zakresie części II – Dostawa sprzętu cyfrowego i szaf a) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu, b) karty katalogowe oferowanego sprzętu. W zakresie części III Zakup wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych - zakup cyfrowego laboratorium mobilnego a) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu, b) karty katalogowe oferowanego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i sprzętu weterynaryjnego oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety AEZ/S-150/2022
Dodano: 2023-02-28 - Modele anatomiczne (manekiny, trenażery, fantomy) w podziale na pakiety AEZ/S-009/2023
Dodano: 2023-02-22 - Zakup i dostawa pomocy naukowych – gogli VR
Dodano: 2022-10-28 - Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Warszawa Talentów - rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy" w ramach (...)
Dodano: 2022-10-07 - Zakup pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach Rządowego programu "Aktywna tablica"
Dodano: 2022-09-15 - Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-020/2022
Dodano: 2022-08-05 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22