Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie radarowych wyświetlaczy prędkości

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl; https://ugb.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie radarowych wyświetlaczy prędkości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż i uruchomienie radarowych wyświetlaczy prędkości na podstawie załączonej dokumentacji. zadanie realizowane w ramach inwestycji pn.: „Zwolnij i jedź bezpiecznie – opracowanie dokumentacji projektowej, dostawa, budowa i montaż radarowych wyświetlaczy prędkości w Gminie Brwinów” 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z projektami stałej organizacji ruch stanowiącymi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ w nw. lokalizacjach: 1) ul. Powstańców Warszawy (DP 3111W) w Brwinowie. 2) ul. T. W. Wilsona (DP 3126W) w Brwinowie. 3) ul. Kasztanowa (DP 1502W) w Żółwinie. 4) ul. Książenicka (DP 3108W) w Owczarni. 5) ul. J. Piłsudskiego (DP 4108W) w Brwinowie. 6) Droga powiatowa 3111W we wsi Moszna. 7) Droga powiatowa 4108W we wsi Kotowice. 8) ul. Pruszkowska (DP 3107W) w Kaniach. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę, montaż oraz uruchomienie radarowych wyświetlaczy prędkości (w łącznej ilości 10 szt.) wraz z elementami uzupełniającego oznakowania pionowego i poziomego. Szczegóły lokalizacji urządzeń oraz zakres oznakowania pionowego i poziomego pokazano na poszczególnych projektach organizacji ruchu. 2) W czasie okresu gwarancji serwisowanie zamontowanych urządzeń dwa razy do roku. 3) Radarowy wyświetlacz prędkości musi spełniać następujące wymagania: a) wyświetlacz diodowy typu LED; b) wyświetlanie następujących informacji: - o aktualnej prędkości nadjeżdżającego pojazdu, - o przekroczeniu prędkości, - o wysokości nakładanej grzywny i ilość punktów karnych za dane wykroczenie, - w przypadku przekroczenia prędkości powyżej 11 km/h ponad dopuszczalny limit urządzenie zamiast wyświetlać prędkości pojazdu, powinno wyświetlić znak A-30 oraz komunikat „ZWOLNIJ” lub „DZIĘKUJĘ”; c) cyfry pokazywane przez wyświetlacz nie mogą być barwy białej, musi być odróżnienie wyświetlanej dopuszczalnej prędkość od prędkości nadmiernej: zielony lub pomarańczowy kolor dla prędkości dopuszczalnej oraz czerwony kolor dla prędkości przekroczonej; d) wielkość wyświetlacza nie mniejsza niż 1300 x 1500 mm; e) wielkość wyświetlanych znaków wewnątrz wyświetlacza nie może być mniejsza niż: - dla znaków z grupy A – 900 mm (długość boku), - dla znaków z grupy B - 800 mm (średnica); f) wysokość wyświetlanych liter komunikatów: „ZWOLNIJ”, „DZIĘKUJĘ” lub treści o wysokości nakładanej grzywny i ilość punktów karnych nie może być mniejsza niż 150 mm; g) wysokość znaków graficznych wyświetlanej prędkości nie może być mniejsza niż 300 mm; h) dokładność pomiaru prędkości: 1 km/h; i) zasięg działania: do 300 m; j) zakres mierzonej prędkości nie mniejszy niż od 2 do 180 km/h; k) wyposażenie w zegar z automatyczną zmiana czasu letni/zimowy; l) rejestracja statystyk o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości; m) rejestracja statystyk wykroczeń; n) komunikacja bezprzewodowa i przewodowa do zarządzania ustawieniami wyświetlacza oraz do odczytywania statystyk za pomocą komputera, tabletu lub smartfona; o) intensywność świecenia klasa luminancji L3 wg normy PN-EN 12966; p) klasa odporności na warunki atmosferyczne nie mniejsza niż IP55; q) zasilanie z panelu słonecznego z możliwością wyprowadzenia zasilania do sieci elektro-energetycznej; r) wyposażenie w dwa akumulatory min. 40 Ah i wiatraczek celem zapewnienia płynnej pracy w czasie, kiedy poziom nasłonecznienia będzie niewystarczający; s) montaż na słupkach w lokalizacjach wskazanych w poszczególnych projektach organizacji ruchu wraz z fundamentem zapewniającym właściwą stateczność, z zachowaniem skrajni chodnika oraz skrajni jezdni; t) zgodność z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 4) Zatwierdzenie przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do wykonywania prac, materiałów przewidzianych do montażu. 5) Ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie wykonywania prac podczas realizacji przedmiotu umowy raz w okresie rękojmi, a w szczególności za uszkodzenie instalacji naziemnych i podziemnych, takich jak: rurociągi, kable, słupy i linie energetyczne, zasuwy, skrzynki. W przypadku uszkodzeń ww. urządzeń przez Wykonawcę lub jego podwykonawców podczas wykonywania prac, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia na własny koszt. 6) Utrzymywanie terenu wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, itp. 7) Prowadzenie prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody (z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych). 8) Zapewnienie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 9) Dopilnowanie aby materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, odpowiadały co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. 10) Zapewnienie we własnym zakresie zaplecza technicznego. 11) Oznakowanie terenu wykonywanych prac na czas ich trwania. 12) Przekazywanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia niezbędnych atestów, świadectw (certyfikatów) stwierdzających jakość wbudowanych materiałów. 13) Uporządkowanie terenu wykonywanych prac i przekazanie go w terminie ustalonym do odbioru. 4. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. 1. Informacje o formie składania oświadczeń i dokumentów. 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 2) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 3 i 4, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 3 i 4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 5) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza formę pisemną - dokumenty powyższe należy wtedy złożyć papierowo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa w pkt 5), następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadkach, gdy dokumenty składane są w formie pisemnej, poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Za elektroniczną kopię dokumentu, którego oryginał istnieje w formie papierowej, uznaje się kopię zapisaną na informatycznym nośniku danych, np. scan. 7) Jeżeli Wykonawca przekazuje dokument elektroniczny w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o zamówienie. 8) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez sprzedawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać sprzedawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach