Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie prześwietlarki bagażu RTG dla Sądu Rejonowego w Przemyślu

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przemysl.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie prześwietlarki bagażu RTG dla Sądu Rejonowego w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie PRZEŚWIETLARKI BAGAŻU RTG w Sądzie Rejonowym w Przemyślu ul. Mickiewicza 14, 37-700 Przemyśl, wraz z przeszkoleniem w zakresie obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę urządzeń; b) montaż zgodnie z przyjętymi założeniami i wytycznymi Zamawiającego; c) uruchomieniu i konfiguracji Systemu; d) dostarczenie dokumentacji urządzenia w języku polskim w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na płycie CD w plikach PDF. e) szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego (osób obsługujących system) w ilości max. 4 osób. Szkolenie osób będzie obejmowało minimum 2 godziny zegarowe. Urządzenie ma zastać zamontowane przy drzwiach wejściowych do budynku obok bramki – klawiatura sterująca wraz z monitorem mają zostać umieszczone w punkcie ochrony (max. odległość 6 m). Zamawiający przewiduje montaż okablowania w korytarzach. Wykonawca dokona poprawek malarskich ścian w miejscach wykonywanych prac. Należy doprowadzić zasilanie do urządzenia. Wszystkie wykonane elementy muszą być estetyczne, solidne oraz zaakceptowane przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38581000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wskazanych poniżej dokumentów: 1) polisy potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 50.000,00 zł; 2) wykazu zamówień wykonanych lub wykonywanych, odpowiadających wymaganiom określonym w ust. 1 pkt 3 lit. a, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wraz z dowodami ze zostały one wykonane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w wyżej. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis oferowanego urządzenia, zawierający informacje dotyczące wszystkich wymaganych parametrów technicznych, przygotowany na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, na formularzu - Wykaz urządzeń, stanowiącym Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Producent musi posiadać aktualne pozwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki – kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadane pozwolenie należy dołączyć do oferty. Urządzenie musi spełniać normy CE oraz ISO 9001:2000 – certyfikaty należy dołączyć do oferty .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach