Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie oraz sprzętu medycznego oraz przeszkolenie w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158412057 , fax. 156872449
  • Data zamieszczenia: 2023-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158412057, fax. 156872449
    REGON: 830409198
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie oraz sprzętu medycznego oraz przeszkolenie w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dostawa, montaż i uruchomienie oraz sprzętu medycznego oraz przeszkolenie w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości”.Cześć 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie kardiomonitorów wraz z centralą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 5 OPZ.Dostawa, montaż i uruchomienie oraz sprzętu medycznego oraz przeszkolenie w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości”. Część 2 – Dostawa, montaż i uruchomienie stacja DICO – negatoskop cyfrowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 5 OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach