Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w budynku OT ANR Gdańsk mieszczącego się w Słupsku

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w budynku OT ANR Gdańsk mieszczącego się w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych klimatyzatorów inverterowych w budynku OT Agencji Nieruchomości Rolnych Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku, ul. 3 Maja 44, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi III (1 jednostka zewnętrzna - min. 7,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi IV (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku A do SIWZ oraz dokumentacji projektowej; b) wykonanie usług w zakresie przeglądów gwarancyjnych (3 lata) co najmniej 2 razy w roku w szczególności przed okresem letnim i zimowym oraz naprawy z wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych klimatyzatorów o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ, o których mowa w pkt a) będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. W zakres zamówienia wchodzą także ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS) w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej: - SZGZ w Słupsku - tel. (059) 843-96-85 - Pan Krzysztof Wodyk 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) poniesienia wszystkich kosztów związanych z rozładunkiem i transportem sprzętu, 2) zabezpieczenia instalowanego sprzętu przed uszkodzeniem i zniszczeń do dnia odbioru, 3) przekazania instrukcji DTR i kart gwarancyjnych, 4) dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych instalacji elektrycznych wg wytycznych producenta instalowanego sprzętu, w tym rozbudowę tablic bezpiecznikowych, 5) prowadzenia przewodów instalacji elektrycznych i klimatyzacyjnych w korytkach zamkniętych, 6) uczestniczenia w odbiorach, naradach, 7) utrzymania terenu prowadzonych prac montażowych i uporządkowanie terenu po pracach, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) dokonania niezbędnych prac instalacyjnych wraz z zakupem niezbędnych materiałów, 10) prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Każdorazowy przegląd obejmować będzie wszystkie czynności zalecone przez producenta urządzeń, a także - nawet jeśli producent ich nie określił: 1) czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana), 2) czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających), 3) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, w razie potrzeby uzupełnienie czynnika, 4) sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzania, 5) czyszczenie jednostek wewnętrznych, 6) czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa), 7) sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin, 8) przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej, 9) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, 10) sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach, 11) czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur, 12) naprawę urządzeń w ramach gwarancji. 6. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzenia będącego na gwarancji Wykonawca rozpocznie realizację zlecenia naprawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a termin wykonania nie przekroczy 10 dni roboczych. Dopuszcza się z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach