Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
- Data zamieszczenia: 2016-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
ul. Powstańców Warszawy 28 28
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w budynku OT ANR Gdańsk mieszczącego się w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych klimatyzatorów inverterowych w budynku OT Agencji Nieruchomości Rolnych Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku, ul. 3 Maja 44, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi III (1 jednostka zewnętrzna - min. 7,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi IV (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku A do SIWZ oraz dokumentacji projektowej; b) wykonanie usług w zakresie przeglądów gwarancyjnych (3 lata) co najmniej 2 razy w roku w szczególności przed okresem letnim i zimowym oraz naprawy z wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych klimatyzatorów o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ, o których mowa w pkt a) będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. W zakres zamówienia wchodzą także ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS) w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej: - SZGZ w Słupsku - tel. (059) 843-96-85 - Pan Krzysztof Wodyk 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) poniesienia wszystkich kosztów związanych z rozładunkiem i transportem sprzętu, 2) zabezpieczenia instalowanego sprzętu przed uszkodzeniem i zniszczeń do dnia odbioru, 3) przekazania instrukcji DTR i kart gwarancyjnych, 4) dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych instalacji elektrycznych wg wytycznych producenta instalowanego sprzętu, w tym rozbudowę tablic bezpiecznikowych, 5) prowadzenia przewodów instalacji elektrycznych i klimatyzacyjnych w korytkach zamkniętych, 6) uczestniczenia w odbiorach, naradach, 7) utrzymania terenu prowadzonych prac montażowych i uporządkowanie terenu po pracach, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) dokonania niezbędnych prac instalacyjnych wraz z zakupem niezbędnych materiałów, 10) prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Każdorazowy przegląd obejmować będzie wszystkie czynności zalecone przez producenta urządzeń, a także - nawet jeśli producent ich nie określił: 1) czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana), 2) czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających), 3) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, w razie potrzeby uzupełnienie czynnika, 4) sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzania, 5) czyszczenie jednostek wewnętrznych, 6) czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa), 7) sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin, 8) przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej, 9) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, 10) sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach, 11) czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur, 12) naprawę urządzeń w ramach gwarancji. 6. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzenia będącego na gwarancji Wykonawca rozpocznie realizację zlecenia naprawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a termin wykonania nie przekroczy 10 dni roboczych. Dopuszcza się z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27