Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych (PV) wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznych w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami), z podziałem na dwa zadania, w tym: Zadanie Nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Ceramicznej 3 w Lublinie, o mocy 12,5 kWp; Zadanie Nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Puławskiej 28 w Lublinie, o mocy 25 kWp. Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywane.

Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 20822 Lublin, ul. Puławska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 410 072 , fax. 817 410 138
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka Akcyjna
    ul. Puławska 28
    20822 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 410 072, fax. 817 410 138
    REGON: 43098091300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych (PV) wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznych w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami), z podziałem na dwa zadania, w tym: Zadanie Nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Ceramicznej 3 w Lublinie, o mocy 12,5 kWp; Zadanie Nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Puławskiej 28 w Lublinie, o mocy 25 kWp. Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych (PV) wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznych w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami), z podziałem na dwa zadania, w tym: Zadanie Nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Ceramicznej 3 w Lublinie, o mocy 12,5 kWp; Zadanie Nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonywaniem corocznych przeglądów instalacji fotowoltaicznej w okresie udzielonej gwarancji na wybudowane urządzenia (poza falownikiem i panelami) na budynku administracyjno - biurowym przy ul. Puławskiej 28 w Lublinie, o mocy 25 kWp. Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej (Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, jeżeli nie wynika ono z dołączonych do oferty oświadczeń. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z dołączonych do oferty oświadczeń. W przypadku, gdy oświadczenia, o których mowa powyżej, w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, tj.: informacji o których mowa w Części XIII ust. 6 SIWZ. Informacje niniejsze będą zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.lpec.pl zakładka: Przetargi – zamówienia publiczne – pod numerem sprawy: WZU5-3113-3071-113/2018. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa składa każdy z Wykonawców składających wspólnie ofertę. Oświadczenie o którym mowa należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 1) Ustawy Pzp. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b.a.) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b.b.) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. c) Dokumenty, o których mowa w ppkt. b.a.) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ppkt. b.b.) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt c) stosuje się. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach