Gmina Choszczno ogłasza przetarg
- Adres: 73-200 Choszczno, Wolności 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 765 93 00
- Data zamieszczenia: 2022-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
Wolności 24
73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 765 93 00
REGON: 210967024 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla obiektów Gminy Choszczno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku dla obiektów Gminy Choszczno:1) budynku Zakładu Aktywności Zawodowej „Szansa“ w Choszcznie,2) budynku Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej w Choszcznie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez niniejszą SWZ - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca udokumentuje wykonanie: co najmniej dwóch instalacji fotowoltaiki wraz z montażem i uruchomieniem, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że wykonane prace zostały wykonane należycie i w terminie, co najmniej trzech instalacji o mocy od 40 do 50 kWp wrazz montażem i uruchomieniem, wraz z potwierdzeniem, że wykonane prace zostały wykonane należycie i w terminie,b) Wykonawca posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą posiadająca uprawnienia energetyczne G2 w zakresie eksploatacji i dozoru w zakresie niezbędnym do wykonania zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną