Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla obiektów Gminy Choszczno.

Gmina Choszczno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, Wolności 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 765 93 00
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
    Wolności 24
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 765 93 00
    REGON: 210967024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla obiektów Gminy Choszczno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku dla obiektów Gminy Choszczno:1) budynku Zakładu Aktywności Zawodowej „Szansa“ w Choszcznie,2) budynku Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej w Choszcznie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez niniejszą SWZ - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca udokumentuje wykonanie: co najmniej dwóch instalacji fotowoltaiki wraz z montażem i uruchomieniem, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że wykonane prace zostały wykonane należycie i w terminie, co najmniej trzech instalacji o mocy od 40 do 50 kWp wrazz montażem i uruchomieniem, wraz z potwierdzeniem, że wykonane prace zostały wykonane należycie i w terminie,b) Wykonawca posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą posiadająca uprawnienia energetyczne G2 w zakresie eksploatacji i dozoru w zakresie niezbędnym do wykonania zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach