Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. M. Curie-Skłodowskiej 73/77
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3283041 , fax. 071 3283041 w. 250
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. M. Curie-Skłodowskiej 73/77 73/77
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3283041, fax. 071 3283041 w. 250
REGON: 00029165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wssewroclaw.pis.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczny zoz prowadzący działalność w formie jednostki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu przelotowego nr sprawy: ZP-26-04/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu laboratoryjnego przelotowego do dekontaminacji odpadów mikrobiologicznych oraz do sterylizacji narzędzi laboratoryjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda dołączenia do oferty podpisanego oświadczenia o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne wg art. 22 i 24 ustawy Pzp oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: -wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, -pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub podpisania dokumentów dotyczących postępowania w imieniu wszystkich wspólników. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu dostaw autoklawów (co najmniej trzech, w tym co najmniej jedna dostawa o wartości 150.000 zł), zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że jego oferta jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty oryginalnych materiałów producenta zawierających dane techniczne oferowanego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wsse.ibip.wroc.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dostawa , montaż i uruchomienie trzech sterylizatorów dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-05-16 - WB.2420.1.2014.NG
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, następującej aparatury, fabrycznie nowej i kompletnej: A. Sterylizator dwudrzwiowy o pojemności komory sterylizacyjnej 9STE, fabrycznie nowy/niepowystawowy - rok produkcji 2013; 33191110-9 CPV B. Sterylizator dwudrzwiowy o pojemności komory sterylizacyjnej 2STE, fabrycznie nowy/niepowystawowy - rok produkcji 2013; 33191110-9 CPV
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi: Pakiet Nr 1 - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt., Pakiet Nr 2 - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt
Dodano: 2013-07-12 - Dostawa autoklawu dla Katedry Ochrony Roślin Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, sprawa numer RAP.272.170.2012
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu laboratoryjnego. Sprawa RAP.272.160.2012
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na części: Część 1: autoklaw laboratoryjny ogrzewany elektrycznie o pojemności min. 80l, Część 2: komora z laminarnym poziomym przepływem powietrza do szczepień w warunkach sterylnych, Część 3: - szafa termostatyczna dwukomorowa o pojemności jednej komory min. 150l, - wytrząsarka z inkubacją do szybszego przerostu grzybni, - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o objętości wnętrza 240l, - destylator elektryczny. sprawa numer RAP/167/2011
Dodano: 2011-11-24 - ZP-I/8/2011 - sterylizator do drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2011-07-13