Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa, kompletnego lodowiska dla Gminy Grodzisk Mazowiecki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wielkości lub zakresu zamówienia 1.1. Dostawę, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska o wymiarach 20 m x 40m, dla gminy Grodzisk Mazowiecki”. 1.2. Udostępnienie mieszkańcom sztucznego lodowiska oraz profesjonalnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej umożliwiającej użytkownikom zdrowy, rodzinny wypoczynek i zwiększenie aktywności fizycznej. 1.3. Możliwość nauki jazdy na łyżwach w ramach szkolnych zajęć sportowych oraz podczas zajęć indywidualnych . 1.4. Zorganizowanie 6 imprez o charakterze kulturalno-rozrywkowym w postaci wybranych imprez towarzyszących przeprowadzonych przez animatora. W czasie organizowanych imprez dla uczestników wypożyczenia łyżew nieodpłatnie. 1.5. Nieodpłatne korzystanie przez uczniów mieszkających na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki oraz uczniów szkół podstawowych, gimnazjów mających siedzibę na terenie gminy i osób/grup na wniosek Zamawiającego w czasie użytkowania lodowiska od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 1.6. Nieodpłatne korzystanie dzieci z lodowiska w ramach półkolonii organizowanych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki w czasie ferii zimowych w godz. od 8:00 do 15:00. 1.7 Biletowanie wstępu realizowane przez Wykonawcę w sobotę, niedziele i święta (wszystkie sesje) oraz każdy dzień roboczy w godzinach od 16.00 do 22.00 . (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3 i 4, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy) 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-02 - „Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników NASK-PIB”
Dodano: 2024-04-24 - Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.
Dodano: 2024-04-19 - Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
Dodano: 2024-04-15 - Zaplanowanie i realizacja projektu WARSZAWSKI PLAŻOWY
Dodano: 2024-04-10 - Zaplanowanie i realizacja Kampanii edukacyjno-informacyjnej Dzielnicy Wisła
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
Dodano: 2024-02-29 - Zaplanowanie i realizacja projektu WARSZAWSKI PLAŻOWY
Dodano: 2024-02-21 - Zaplanowanie i realizacja Kampanii edukacyjno-informacyjnej Dzielnicy Wisła
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług rekreacyjno - sportowych w formie dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla osób uprawnionych (pracowników i członków rodzin) Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2024-02-09