Przetargi.pl
Dostawa monitorów wielkoformatowych LCD, wraz z montażem i wdrożeniem w oparciu o nie zintegrowanego systemu informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu filia Pionki , ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki.

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Ks. Łukasika 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3639957 w. 1219 , fax. 048 3634873
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
    ul. Ks. Łukasika 3 3
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3639957 w. 1219, fax. 048 3634873
    REGON: 67056863500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa monitorów wielkoformatowych LCD, wraz z montażem i wdrożeniem w oparciu o nie zintegrowanego systemu informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu filia Pionki , ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów wielkoformatowych LCD, wraz z montażem i wdrożeniem w oparciu o nie, zintegrowanego systemu informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu filia Pionki. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę: monitorów LCD - 46 - 18 szt., monitora LCD - 55 - 1 szt., wyświetlacza typu totem 1 szt., serwera - 1 szt., playerów - 19 szt., oprogramowania do zarządzania treścią typu Serwer - 1 szt., oprogramowanie do zarządzania treścią typu Player - 19 szt. Konfigurację serwera; Konfigurację 19 szt. payerów; Montaż i uruchomienie wszystkich dostarczonych monitorów, serwera, payerów. Wykonanie aplikacji typu CMS do zarządzania prezentacją dokumentów, Szkolenie dla 2 osób w zakresie obsługi systemu; Wsparcie telefoniczne dla Zamawiającego przez okres 90 dni od daty uruchomienia systemu, a jeżeli wystąpi taka konieczność przez ten okres zapewnienie wsparcia poprzez przyjazd(y) technika do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 9 000 zł Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto: 03 1160 2202 0000 0001 9346 5601 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 17.10.2013r do godz. 10:00. Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 4 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach