Przetargi.pl
Dostawa modułów kontenerowych wraz z przygotowaniem terenu i infrastruktury towarzyszącej, na potrzeby ogrzewalni dla bezdomnych w dzielnicy Rybnik-Północ.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa modułów kontenerowych wraz z przygotowaniem terenu i infrastruktury towarzyszącej, na potrzeby ogrzewalni dla bezdomnych w dzielnicy Rybnik-Północ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 modułowego obiektu kontenerowego o wymiarach i parametrach opisanych poniżej, wraz z wykonaniem instalacji łączącej obiekt z infrastrukturą techniczną zewnętrzną (kanalizacją sanitarną, wodą i energią elektryczną). Obiekt modułowy – stanowiący przedmiot zamówienia – należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne i elektryczne, a także zgodnie z wytycznymi opisanymi na rysunkach załączonych do niniejszej dokumentacji przetargowej. Wyposażenie naniesione lub opisane na rysunkach stanowi również przedmiot zamówienia. Obiekt należy posadowić na fundamentach betonowych lub żelbetowych punktowych, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przygotowanie posadowienia obiektu należy do Wykonawcy. W rejonie ustawienia obiektu istnieje możliwość dojazdu sprzętem ciężkim – tj. zestawu złożonego z samochodu dostawczego i dźwigu. Miejsce montażu znajduje się na terenie zamkniętym i nie wymaga uzyskania dodatkowych zezwoleń na wykonanie montażu obiektu. Zamawiający wymaga, żeby obiekt posiadał konstrukcję samonośną, a poszczególne moduły mogły być demontowane i w razie konieczności przestawiane w inne miejsce. Do dokumentacji odbiorowej będzie należało załączyć opis czynności demontażowych dla obiektu. Teren, na którym planowane jest posadowienie obiektu jest zakwalifikowany jako płaski. Różnica wysokości terenu nie jest większa niż 10-15 cm, stąd w ramach zamówienia należy przewidzieć „drobną” niwelacje i korektę ukształtowania tego terenu, którą Zamawiający szacuje na 2 roboczo-godziny, przy udziale 2 pracowników wykonujących te roboty w sposób ręczny. Podstawowe minimalne wymiary obiektu, parametry i wyposażenie określono na załączonych do SIWZ rysunkach, natomiast dodatkowe wymagania opisano poniżej. Wymiary pojedynczego modułu: - długość zewnętrzna – minimum 6 ,0 m - szerokość zewnętrzna – minimum 2,4 m - wysokość wewnętrzna - minimum 2,5 m Ilość modułów: 4 Konstrukcja: - stalowa spawana zabezpieczona antykorozyjnie, - samonośna (do ustawienia na fundamentach punktowych). Podłoga: - blacha ocynkowana lub powlekana (na zewnątrz – od dołu), - wełna mineralna o gr. minimum 10 cm, - płyta nośna (np. OSB), - płytki ceramiczne podłogowe. Stropodach: - płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym, - wełna mineralna o grubości 15 cm, - płyta OSB lub wiórowa, - blacha stalowa ocynkowana lub powlekana. Konstrukcja stropodachu musi umożliwiać odprowadzenie wody na zewnątrz, z pośrednictwem rynien i rur spustowych, które także są przedmiotem zamówienia. Ściany zewnętrzne: - blacha stalowa w kolorze szarym, - wełna mineralna o grubości 15 cm, - folia paroizolacyjna, - płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym. Okna: - PVC w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,6 W/(m2•K), - okna muszą posiadać napowietrzniki, - rolety zewnętrzne w kolorze zbliżonym do elewacji obiektu. Drzwi: - opisano na rysunku nr 2 Wyposażenie stałe obiektu – łazienki i aneks kuchenny: - opisano na rysunku nr 3 Wyposażenie stałe obiektu – ogrzewanie elektryczne: - opisano na rysunku nr 4 Wyposażenie stałe obiektu – instalacja elektryczna: - opisano na rysunku nr 4 Podłączenie do sieci elektrycznej: W celu wykonania zasilania obiektu, należy wyprowadzić z zacisków wyjściowych istniejącego rozłącznika bezpiecznikowego, w istniejącym złączu kablowym znajdującym się w sąsiednim budynku (budynek parterowy, obecnie nieużytkowany) linię kablową YKY 5x10 mm2, o długości 25 m i drugostronnie wprowadzić ją do rozdzielni głównej dostarczonego obiektu kontenerowego. Linię należy prowadzić w ziemi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wejście do istniejącego budynku należy wykonać poprzez przewiert w ścianie o długości 60 cm. Po zakończeniu prac należy wykonać pomiar stanu izolacji kabla i sporządzić protokół. Podłączenie do sieci wodociągowej: Miejsce włączenia do sieci wodociągowej znajduje się w odległości około 100 m w linii prostej od miejsca montażu obiektu, w piwnicy budynku znajdującego się w sąsiedztwie montowanego obiektu. Szacowana długość planowanej trasy przebiegu przewodu wodociągowego to 136 m w wykopie i 5 m w budynku. Wykop dla przewodu można wykonać w sposób ręczny lub za pomocą mini koparki, tak aby straty w istniejących nawierzchniach ograniczyć do minimum. W celu wyceny podłączenia należy założyć: - głębokość wykopu min. 1,1 m - przewód wodociągowy PE DN32 – 136 m + 5 m - przebicie w ścianie fundamentowej budynku + tuleja fi. 50 m, o dł. 0,6 m. - wykonanie podłączenia w budynku do przewodu PE DN75 - montaż zestawu wodomierzowego DN20 w piwnicy budynku (w tym z 2 zawory odcinające i 1 zawór zwrotny antyskażeniowy). - podłączenie do instalacji obiektu modułowego i zabezpieczenie podejścia przed zamarznięciem. Dodatkowe informacje do wyceny robót: - demontaż i ponowny montaż 4 krawężników drogowych, - demontaż płytek chodnikowych betonowych 12 m2 i złożenie w wyznaczonym miejscu (chodnik ten nie będzie ponownie zabudowany), - pozostałe tereny na trasie przebiegu, to tereny zielone. Podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej: W odległości 10 m od montowanego obiektu znajduje się studzienka kanalizacji sanitarnej, o głębokości 1,33 m. Przewód poziomy PVC160 należy prowadzić w wykopie, ze spadkiem, na średniej głębokości 0,8 m. Zagospodarowanie: Przewiduje się zabudowanie kontenerów min. 10 cm nad gruntem, stąd w ramach zamówienia będzie należało wykonać nawierzchnie z kostki betonowej od strony wejść do obiektu. Nawierzchnia o podbudowie lekkiej – tylko ruch pieszy, która zniweluje różnice poziomów pomiędzy terenem a wejściami do obiektu (zapewni dostęp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) oraz uporządkuje strefę wejścia. Należy przyjąć nawierzchnię z kostki gr. 6 cm o powierzchni 40 m, w tym obrzeża betonowe o długości 18 m. Dodatkowe wymagania: Po zakończeniu montażu obiektu należy przedstawić zamawiającemu pozytywne protokoły: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - badania stanu izolacji przewodów i kabli, - szczelności instalacji wodociągowej, - drożności kanalizacji. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby obiekt był dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Zamówienie dotyczy nowego obiektu. Zamawiający nie dopuszcza dostawy obiektów używanych lub pochodzących z odzysku. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach