Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2018-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH, PIECZYWA I ARTYKUŁÓW PIEKARSKICH, MIĘSA I ARTYKUŁÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU ORAZ RYB - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i artykułów mleczarskich, pieczywa i artykułów piekarskich, mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i artykułów wędliniarskich oraz ryb i konserw, do Magazynu Żywności, położonego przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie, stanowiących 4 odrębne zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa mleka i artykułów mleczarskich, Zadanie nr 2 – Dostawa pieczywa i artykułów piekarskich. Zadanie nr 3 – Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich oraz drobiu, Zadanie nr 4 – Dostawa ryb przetworzonych i konserw. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. zadań zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 5. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadan 1-4, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 6. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy w formie telefonicznej, pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 7. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami. 8. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy opis zawierający w szczególności: rodzaj, nazwę wyrobu, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, nr serii, datę ważności i przydatności do użycia, nazwę i adres producenta będącego przedmiotem dostawy, pełny skład surowcowy, składniki wywołujące alergię. 9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 11. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001. 13. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zatwierdzony zakład wpisany o rejestru zakładów, prowadzony przez powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego oraz spełniał wymagania odnośnie bezpieczeństwa żywności i żywienia, zgodnie z art. 61 i 62 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r (Dz. U. 2017 r. poz. 149 ze zm.) i - w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 i rozporządzeniu nr 882/2004.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KIJANACH
Dodano: 2024-03-05 - „Dostawa produktów mleczarskich”(2.2024)
Dodano: 2024-02-26 - „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”
Dodano: 2024-01-02 - Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
Dodano: 2023-12-19 - Sukcesywna dostawa produktów mlecznych zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2023-12-12 - „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”
Dodano: 2023-12-05 - „Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu – Kolonii”
Dodano: 2023-10-21 - „Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
Dodano: 2023-06-06 - Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
Dodano: 2023-01-17