Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg
- Adres: 02524 Warszawa, ul. Narbutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
ul. Narbutta 85
02524 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
REGON: 155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mikroskopu cyfrowego dla Instytutu Mechaniki i Poligrafii Wydziału Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby Instytutu Mechaniki i Poligrafii Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia nie został przez Zamawiającego podzielony na części. 3. Przedmiot zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenie zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży oraz posiadać certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot umowy opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). 7. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 8. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 9.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10.Oferowany przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VIII ust 1 stanowiące załącznik nr 3 i 6 do SIWZ; 3) zaświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust 3 niniejszej SIWZ. 4) firmowe materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki, foldery) celem potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 6) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy); 7) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 8) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – w formie oryginału (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 120 monitorów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa monitorów
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa monitora
Dodano: 2021-06-21 - Zakup sprzętu w postaci 11 monitorów komputerowych.
Dodano: 2021-01-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę monitorów i drukarek.
Dodano: 2020-11-03 - Zakup i dostawa monitorów komputerowych
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy z podziałem na części.
Dodano: 2020-10-27