Przetargi.pl
Dostawa mikroskopów- MEDREH (DP/2310/28/15)

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopów- MEDREH (DP/2310/28/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: powyżej 30000 euro, a poniżej 207 000 euro Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopów - MEDREH, z podziałem na części: Część I-Dostawa mikroskopu z kamerą, oprogramowaniem, zestawem komputerowym, dodatkowymi monitorami - 1 zestaw Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV): 38510000-3 mikroskopy 38651600-9 kamery cyfrowe 30213000-5 komputery osobiste 30231300-0 monitory ekranowe 30237280-5 akcesoria zasilające 48000000-8 pakiety oprogramowania Część II- Dostawa mikroskopu z kamerą, oprogramowaniem, mikroskopem pomocniczym, zestawem komputerowym - 1 zestaw Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV): 38510000-3 mikroskopy 38651600-9 kamery cyfrowe 30213000-5 komputery osobiste 30231300-0 monitory ekranowe 30237280-5 akcesoria zasilające 48000000-8 pakiety oprogramowania Miejsce realizacji : Kielce Dostawa obejmuje również transport, wniesienie, montaż instalację, konfigurację, w tym podłączenie do istniejących mediów wraz z dostawą niezbędnych elementów łączących, przeprowadzenie wymaganych przy tego typie sprzęcie prób i pomiarów, uruchomienie, szkolenie personelu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Dostarczony sprzęt wyspecyfikowany asortymentowo i ilościowo w zał. nr 1 do SIWZ musi być fabrycznie nowy i pełnowartościowy oraz nie może nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia i użytkowania. Szczegółowy opis parametrów technicznych, wymagania ilościowe i jakościowe Zamawiającego dotyczące sprzętu składającego się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy lub znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Ilekroć w treści SIWZ, w tym i w opisie przedmiotu zamówieni, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż wyszczególnione (wymienione) i określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. W przeprowadzo?nym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany, jako równoważny jest taki jak opisany lub lepszy od sprzętu opisanego przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), pełnowartościowy, nie może nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia i użytkowania. dostarczony sprzęt nie może być przedmiotem praw osób trzecich, przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczeni do eksploatacji wymagane przepisami i Polskimi normami, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do pracy u Zmawiającego do celu dla, którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: - Zamawiający na cały przedmiot zamówienia wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz 24 miesięcznej rękojmi; wymagany bezpłatny serwis w okresie gwarancji i rękojmi, liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, o którym mowa we wzorze umowy; w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu; w przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego modułu/podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny; bezpłatny przegląd serwisowy w okresie gwarancji (dwa razy w roku, w ustalonych przez strony terminach), z wymianą elementów eksploatacyjnych wymaganych przez producenta sprzętu (materiały wliczone w koszt zakupu całego sprzętu); na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji, Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego dostarczonego sprzętu; czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu 72 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii; koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca. Pozostałe warunki dot. gwarancji, rękojmi i serwisu zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się postanowieniem umowy i będzie liczona od daty podpisania obustronnie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : -dla części I-3000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych, zero groszy), -dla części II- 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych, zero groszy). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP/2310/ 28/15 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach