Przetargi.pl
Dostawa mikroskopów diagnostycznych-konsultacyjnych stanowiących wyposażenie ośrodka diagnostyczno-terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopów diagnostycznych-konsultacyjnych stanowiących wyposażenie ośrodka diagnostyczno-terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mikroskopów diagnostycznych-konsultacyjnych stanowiących wyposażenie ośrodka diagnostyczno-terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj. DO/DZ-381-1-156/17. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: ING Bank Śląski O/Gliwice 96 1050 1285 1000 0002 0211 3460 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający za prawidłowy termin jego wniesienia uznaje datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument w formie oryginału należy złożyć w osobnej kopercie zaadresowanej do Działu Finansowo-Księgowego za pośrednictwem Kancelarii Zamawiającego, natomiast kserokopię tego dokumentu zaleca się wpiąć do oferty. 9. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP. 10. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia musi obejmować, co najmniej cały okres związania z ofertą, o którym mowa w rozdziale XVII w pkt 1. 11. W przypadku przesunięcia terminu składania ofert należy uwzględnić nowy termin ważności wadium. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, należy wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zawartymi w art. 46 ustawy PZP. 13. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) "SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA" - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach