Przetargi.pl
Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do RDW w Hrubieszowie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip/lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do RDW w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do RDW w Hrubieszowie w tym: Zad. nr 1 - Dostawy mieszanki mineralno–asfaltowej na zimno do OD w Tyszowcach – 30 Mg. Zad. nr 2 - Dostawy mieszanki mineralno–asfaltowej na zimno do OD w Hrubieszowie – 50 Mg. Kod CPV: 44113700-2 Materiały do naprawy nawierzchni drogowych 2. Zakres dostaw obejmuje: 1) Zamówienie obejmuje dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno, do remontu nawierzchni drogowych do: a) Zadanie nr 1: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach ul. Wielka 103 – 30 Mg - I partia – do dnia 29-06-2018 r. w ilości 15 Mg - II partia – do dnia 28-09-2018 r. w ilości 15 Mg b) Zadanie nr 2: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do siedziby do Obwodu Drogowego w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b – 50 Mg - I partia – do dnia 29-06-2018 r. w ilości 25 Mg - II partia – do dnia 28-09-2018 r. w ilości 25 Mg 2) Wykonawca zapewnia transport do miejsc j. w. oraz rozładunek mieszanki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Wymagania wobec mieszanki mineralno – asfaltowej: a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni, b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 – 8 mm, wg normy PN-EN 933-1:2012, c) zawartość lepiszcza w mieszance winna wynosić 4,7-5,2% według normy PN-EN 12697-1:2012, d) przyczepność lepiszcza minimum 90% według normy PN-B-06714-22:1984, e) możliwość stosowania w temperaturze od -20 stopni Celcjusza do +30 stopni Celcjusza, f) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia, g) powinna posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada normie PN-67/s oraz świadectwo jakości dla każdej dostarczanej partii mieszanki, h) powinna posiadać Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji upoważniający do legalnego wprowadzenia wyrobu budowlanego do obrotu, i) powinna być pakowana w porcje o wadze do 30 kg, w worki polietylenowe i dostarczana na paletach bezzwrotnych. j) zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno asfaltową palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji. 4) W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dokładnym terminie dostaw co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. 6) Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: Dla zad nr 1 - 360,00 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt zł 00/100). Dla zad nr 2 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset zł 00/100). Razem dla zad nr 1 i 2 – 960,00 zł (słownie złotych: dziewięćset sześcdziesiąt zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( t.j Dz.U 2018.poz 110 z późn zmianami) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień ich składania oświadczenia, wzór załącznik B i C w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A). c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. e) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. G). 4. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 5. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach