Przetargi.pl
Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej stosowanej "na gorąco"

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Szymony
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 25 614 , fax. 18 20 25 637
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Szymony
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 25 614, fax. 18 20 25 637
    REGON: 49002384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tesko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej stosowanej "na gorąco"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej „na gorąco” z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1.Dane techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia i kontrola jakości: 1)Mieszanka mineralno – asfaltowa nawierzchniowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco, winna posiadać znak CE i być produkowana wg recept zgodnie z obowiązującymi normami, tzn. zgodnie z normą PN-EN 13108 – 1 oraz spełniać wymagania warunków technicznych WD – 2010. 2)Mieszanka przeznaczona do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane kat. ruchu KR 3-4. 3)Temperatura mieszanki mineralno – asfaltowej dostarczonej przez Wykonawcę w momencie wydania nie może być niższa niż 140 stopni Celsjusza. 4)Dostarczona mieszanka winna posiadać certyfikat zgodności CE - potwierdzający zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. Wykonawca będzie zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego przedstawić kserokopię (potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawnioną osobę) certyfikatu zgodności potwierdzającego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania temperatury dostarczonej mieszkanki przy każdej dostawie. 6)Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości mieszanki mineralno - asfaltowej, w niezależnym ośrodku badawczym, kontrola odbywać się będzie nie więcej niż 10 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy. 7)W przypadku dwukrotnego zaistnienia sytuacji, gdy jakość mieszanki mineralnej będzie budziła zastrzeżenia i wynik przeprowadzonych badań potwierdzi, iż jest niezgodna z odpowiednimi wymaganiami wobec warstwy ścieralnej, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, a także obciążyć go obowiązkiem zapłaty kar umownych za nienależyte wykonanie umowy. 8)Wykonawca do każdej dostawy ma obowiązek dostarczyć odpowiednią „Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego” dla dostarczanego materiału, zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin (Dz. Urz. U.E. Nr L 353 z 30.12.2008, s. ze. zm.; dalej rozporządzenie CLP); 2.2.Ilość, sposób transportu oraz termin realizacji: 1)Zakup drobnoziarnistej mieszanki mineralno – asfaltowej w ilości max 1 600 Mg, min 600 Mg; 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionej drobnoziarnistej mieszanki mineralno – asfaltowej do wartości mniejszych niż wartości minimalne określone w § 1 umowy (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamówionej drobnoziarnistej mieszanki mineralno – asfaltowe do wartości większych niż wartości maksymalne określone w § 1 umowy (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4)Mieszankę należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek. Niniejszy warunek potencjalny Wykonawca winien traktować jako obowiązek dostarczenia mieszanki za pośrednictwem samochodu samowyładowczego wyposażonego w przykrycie zapewniające utrzymanie temperatury mieszanki w czasie transportu oraz podczas oczekiwania na rozładunek. 5)Zamawiający dopuszcza dostawę mieszanki w inny niż określonych w pkt. 4) powyżej sposób wykonania dostawy mieszanki z zastosowaniem samochodów termosów z podwójnymi ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewczy. 6)Zamawiający będzie składał zamówienia na sukcesywną dostawę mieszanki z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 7)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mieszankę w ciągu 8 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8)Dostępność zamówionej masy przez Zamawiającego na terenie Miasta Zakopane co najmniej 8 godzin od momentu rozpoczęcia robót drogowych w danym dniu. 9)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć drobnoziarnistą mieszankę mineralno – asfaltową na teren Gminy Miasto Zakopane. Zamawiający, każdorazowo podczas składania zamówienia na partię mieszanki, wskaże plac budowy, na który Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamówiony materiał. 10)Transport mieszanki mineralno – asfaltowej: a)Drobnoziarnista mieszanka mineralno – asfaltowa, będzie dostarcza przez Wykonawcę na miejsce wbudowania w zależności od postępu robót, tak aby zapewnić ciągłość wbudowania mieszanki przez Zamawiającego. b)Drobnoziarnista mieszanka mineralno – asfaltowa podczas transportu i postoju przed wbudowywaniem powinna być zabezpieczona przed ostygnięciem i dopływem powietrza (przykrycie, pojemnik termoizolacyjny lub ogrzewany itp.). c)W przypadku, gdy odbiór mieszanki mineralno – asfaltowej będzie niemożliwy z powodu awarii otaczarni, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w czasie do 4 godzin inne miejsce odbioru materiału zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. d)Dla każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony kwit wagowy oraz dokument wydania z otaczarni. e)Przyjmowane partie mieszanki muszą być ważone na legalizowanej wadze Bazy „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Wojdyły 25 przy udziale pracownika Zamawiającego, celem weryfikacji dokumentów dostawy (np. WZ) o których mowa w § 2 pkt. 7 umowy. f)Ważenie przy udziale pracownika Zamawiającego odbywać się będzie: - poniedziałek – piątek w godzinach: 07:00 – 17:00, - sobota w godzinach: 07:00 – 13:00, - w innych godzinach termin ważenia należy wcześniej ustalić telefonicznie z koordynatorem ds. przedmiotu zamówienia Pan Robert Grzyb (tel. kom. 695 802 603); g)Zważoną partię mieszanki należy przetransportować na miejsce wbudowywania zgodnie ze złożonym Zamówieniem. h)Dowodem dostawy na podstawie którego Wykonawca będzie wystawiał Fakturę VAT jest podpisany czytelnie przez przedstawiciela Wykonawcy oraz opieczętowany pieczątką Wykonawcy dokument wydania np. WZ, zawierający wagę brutto, wagę netto, wagę tary, datę i miejscowość załadunku, nr rejestracyjny samochodu dostawczego, imię i nazwisko kierowcy. i)Dowód dostawy mieszanki przedstawiany przez Wykonawcę winien być zgodny z wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego. W przypadku niezgodności pomiędzy dowodem dostawy przedstawianym przez Wykonawcy a wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego, decydujące znaczenie podczas weryfikacji faktury VAT Wykonawcy ma kwit wagowy z wagi Zamawiającego 2.3.Gwarancja. 1)Wykonawca udzieli na przedmiot umowy 12 miesięcy gwarancji (liczone od daty wbudowania mieszanki). 2)W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wady materiału, Wykonawca wymieni wadliwy materiał w całości (pod pojęciem wymiany rozumie się koszty usunięcia wadliwego materiału, dostawy wolnego od wad oraz jego wbudowanie), w terminie do 14 dni od momentu komisyjnego stwierdzenia wady materiału (w skład komisji musi wchodzić decyzyjny przedstawiciel Wykonawcy), jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym – uzgodnionym w terminie do usunięcia wad – terminie. 3)Wyznaczenie przedstawiciela Wykonawcy i oględziny komisji muszą nastąpić do 3 dni roboczych od momentu pisemnego powiadomienia Wykonawcy o podejrzeniu zaistnienia wady materiału. 4)W sprawach spornych Wykonawca ma prawo zażądać opinii uprawnionego rzeczoznawcy. 5)Rzeczoznawcę powołuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia stanowiska Zamawiającego koszt ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 2.4.Cena jednostki obmiarowej. Jednostką obmiarową jest dostawa 1 Mg drobnoziarnistej mieszanki mineralno – asfaltowej produkowanej i wbudowywanej „na gorąco”. 2.4.1.Cena dostawy 1 Mg obejmuje: a)wyprodukowanie drobnoziarnistej mieszanki mineralno – asfaltowej w otoczarni, b)transport drobnoziarnistej mieszanki mineralno - asfaltowej na plac budowy wskazany przez Zamawiającego znajdujący się na terenie Gminy Miasto Zakopane. 3.Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne i eksploatacyjne, zastosowanie, nie gorsze niż opisane w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały lub urządzenia zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz oferowanych odpowiedników wraz z charakterystykami i dokumentami potwierdzającymi taką samą lub lepszą ich jakość np. specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości, certyfikaty, itp., które potwierdzą w sposób niebudzący wątpliwości równoważność zaproponowanych materiałów lub urządzeń. 4.Wykonawca składając ofertę na dostawę mieszanki określonej w pkt. 5.1 SIWZ musi posiadać wytwórnie mas bitumicznych produkującą mieszankę lub mieć zawartą umowę na zakup mieszanki od wytwórni mas bitumicznych. 5. Wykonawcy winni zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. 6.Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji. 7.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych; 8.Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. O/ZAKOPANE nr 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr 6-ZP/2018” 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/ poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądania Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 7.1.Postanowienia pkt. 12.7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 12.2 lit. b) i e). 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość przedmiotu zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesieni wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postepowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 Ustawy PZP oraz w pkt. 8. 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 22 ust. 1 b Ustawy PZP dotyczące: a)posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c)posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotyczących: 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w zakresie powyższego warunku Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ, kompletna oferta musi zawierać: a)Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b)Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz nie podlega Wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4), 5), 6) i 8) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. c)Zobowiązanie innego podmiotu o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. d)Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e)Potwierdzenie wniesienia wadium. f)Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jaki tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. g)inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy, np. oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach