Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg
- Adres: 63430 Odolanów, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
Rynek 11
63430 Odolanów, woj. wielkopolskie
tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
REGON: 25085512700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki kamiennej i wysiewki torowej oraz świadczenie usług równiarką samobieżną , walcem statycznym samobieżnym i walcem wibracyjnym, na wykonanie remontów oraz bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa mieszanki kamiennej na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów o granulacji 0 - 31 mm i 0 - 63 mm ze skał średnio twardych z wyłączeniem skał wapiennych i serpentynitu, w ilości do 400 ton oraz wysiewki kamiennej (kolejowej) w ilości do 900 ton. Do kruszywa należy dołączyć świadectwo jakości kruszywa od producenta, określające, że kruszywo dobrze się klinuje oraz, że nie zmieni swojej struktury w przypadku pozostawienia go bez przykrycia. Mieszankę należy dostarczyć na miejsce wbudowania wskazane przez Zamawiającego. Dostawy sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego; 2) sukcesywne na podstawie odrębnych zgłoszeń naprawy dróg równiarką samojezdną o mocy min. 100 KM, walcem statycznym samobieżnym o ciężarze 10 ton i walcem wibracyjnym o ciężarze 3 -5 ton przy wykorzystaniu materiałów określonych w punkcie 1 powyżej; Zamawiający wyznaczy osobę, która będzie zgłaszała telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej zapotrzebowanie na dostawę mieszanki kamiennej, wysiewki torowej oraz świadczenie usług równiarką i walcami. Wykonawca jest zobowiązany w zaoferowanej cenie za wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględnić wszystkie koszty tj. załadunek, transport na miejsce dostawy oraz rozładunek. Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót przed ich rozpoczęciem sołtysowi, przewodniczącemu komitetu osiedlowego lub radnemu. Wykonanie robót na terenie danego sołectwa lub osiedla potwierdzał będzie sołtys, przewodniczący komitetu osiedlowego lub radny z danego okręgu na kartach drogowych po zakończonych robotach. Wykonane prace podlegać będą komisyjnemu odbiorowi. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: co najmniej 1 osoba, której praca polega na operowaniu walcem, co najmniej 1 osoba, której praca polega na operowaniu równiarką oraz co najmniej 1 osoba, której praca polega na kierowaniu pojazdem dostarczającym wysiewkę torową lub mieszankę kamienną. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: złożenie oświadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczanym w tym wezwaniu terminie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, które dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów/umowy o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów/umowy powinna zostać zanimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zwrotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2 700.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja ul. Piaskowej w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-24 - Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Dodano: 2024-04-24 - Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Dodano: 2024-04-18 - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
Dodano: 2024-04-16 - Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Dodano: 2024-03-04 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej
Dodano: 2024-03-03