Przetargi.pl
Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa mieszanki granitowej i kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa mieszanki granitowej i kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego dostawę określoną w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 44.11.37.00-2-materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg polegające na realizacji zadania pod nazwą „Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa mieszanki granitowej i kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie”. Przedmiotem postępowania obejmuje dostawę mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego (Zamawiający wskaże miejsca) oraz dostawa do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1. 1. Dostawa wraz z wbudowaniem mieszanki granitowej frakcji 0-31,5 mm: 140,00 ton Wbudowanie mieszanki granitowej polegało będzie na naprawie pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do około 5 m2.W przypadku, gdy uszkodzenia lub zużycie nawierzchni przekraczają 20-25% jej powierzchni, wykonana na całej szerokości i długości odcinka wymagającego naprawy. Wbudowaniu podlegają uszkodzenia nawierzchni tłuczniowej, obejmujące: - zapadnięcia i wyboje fragmentów nawierzchni, - koleiny, powstające wzdłuż osi jezdni, - osiadanie nawierzchni w miejscu przekopów (np. po przełożeniu urządzeń podziemnych), wadliwej jakości podłoża lub podbudowy, niewłaściwego odwodnienia, - nierówności jezdni, spowodowane wysysaniem przez opony samochodów piasku, miału kamiennego, żwiru, klińca, itp. ze spoin, - inne uszkodzenia, deformujące nawierzchnię w sposób odbiegający od jej prawidłowego stanu. Powierzchnia przeznaczona do wykonania remontu powinna obejmować cały obszar uszkodzonej nawierzchni oraz część do niej przylegającą w celu łatwiejszego powiązania nawierzchni naprawianej z istniejącą. Większą liczbę uszkodzonych fragmentów nawierzchni, znajdujących się blisko siebie, łączy się w jeden duży fragment przeznaczony do remontu. Zaleca się, aby obrys dużych powierzchni do remontu miał ukośne nachylenie w stosunku do osi drogi. Przy wyznaczaniu powierzchni remontu należy uwzględnić potrzeby prowadzenia ruchu kołowego, decydując się w określonych przypadkach na remont, np. na połowie szerokości jezdni. Remont cząstkowy powinien być tak wykonany, żeby łata wykazywała silne i całkowite złączenie ze starą nawierzchnią, a materiały kamienne wbudowane w łatę były silnie ze sobą zazębione i zaklinowane. Łata powinna być wykonana około 1 cm ponad otaczającą nawierzchnię, ze względu na komprymowanie pod ruchem. Dostawa wraz z wbudowaniem mieszanki granitowej w ubytki nawierzchni przez wykonawcę należy wykonać przy użyciu równiarki lub ładowarko-spycharki ,zagęszczenie walcami drogowymi przy użyciu wody. Remont należy wykonać kruszywem łamanym granitowym frakcji 0/31,5 mm w szacunkowej ilości 140,00 ton. Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN-13242+ A1 : 2010– aktualna deklaracja własności użytkowych dołączona do dostarczonego i wbudowanego materiału Każda dostawa z wbudowaniem powinna być udokumentowana nazwą odcinka drogi oraz ilością wbudowanego kruszywa. 2. Dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki granitowej frakcji 0-31,5 mm do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1 w szacunkowej ilości 100,00 ton Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN-13242+ A1 : 2010. 3. Dostawa wraz z rozładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1 grysów bazaltowych płukanych frakcji: a) 2/5 mm w szacunkowej ilości : 25,00 ton b) 8/11 mm w szacunkowej ilości : 70,00 ton Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 13043:2004. Zamawiający ponosił będzie koszty zakupu z transportem, wbudowaniem kruszywa i zawałowaniem oraz koszty zakupu z transportem i wyładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie .Fakturowanie nastąpi : 1. Po dostawie i wbudowaniu ilości określonej w zamówieniu. 2. Po dostawie do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ilości określonej w zamówieniu 3. Po dostawie do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ilości określonej w zamówieniu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wbudowanie i jakość dostarczonej mieszanki granitowej oraz dostarczenie wraz z wyładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do SIWZ., 4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa,5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ),6)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku –załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca ma złożyć takie oświadczenie wtedy kiedy wybór jego oferty doprowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o VAT. W przypadku braku tego dokumentu -informacji ze strony Wykonawcy Zamawiający uzna, że obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach