Przetargi.pl
Dostawa mieszanek mlecznych

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 734 24 77, , fax. -
    REGON: 28901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanek mlecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie mieszanek mlecznych i odżywek leczniczych dla dzieci hospitalizowanych w USK we Wrocławiu Dostawa mieszanek mlecznych i odżywek leczniczych odbywać się będzie na podstawie wykazu dostępnych preparatów oraz zgodnie z zaleceniami lekarza, ściśle wg wskazań producenta i zgodnie z zaleceniami Instytutu Matki i Dziecka dotyczącymi żywienia niemowląt w placówkach służby zdrowia. Mieszanki i odżywki lecznicze dostarczane będą codziennie od godz. 11,00 do godz. 11,30 do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ilościach i asortymencie zgodnym z telefonicznym zapotrzebowaniem , potwierdzonym następnie poczta -email lub faksem. W sytuacjach szczególnych np. przy nagłych przyjęciach niemowląt i dzieci Wykonawca dostarczy mieszankę dodatkowo poza godzinami, o których mowa powyżej . Odbiór dostawy, w ilości zgodnej z zamówieniem, dokonywać będzie każdorazowo personel dyżurny poszczególnych oddziałów. Do obowiązków Wykonawcy należy także odbiór pojemników transportowych oraz brudnych butelek . Wykonawca dostarczać będzie mieszanki mleczne i odżywki lecznicze własnym transportem, w odpowiednich pojemnikach transportowych będących własnością Wykonawcy, które umożliwią utrzymanie odpowiedniej jakości i temperatury produktu. Każdą butelkę Wykonawca oznaczy etykietą zawierającą nazwisko lub numer Termin przydatności do spożycia wynosi od 20 do max. 24 h Warunki przygotowywania, transportu oraz przechowywania posiłków spełniać będą wszelkie wymogi sanitarno - epidemiologiczne zgodnie z zasadami GHP/GMP oraz w oparciu o system HACCP. Wykonawca zapewnia właściwy proces mycia i dezynfekcji butelek . Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydanych mieszanek i odżywek leczniczych oraz co miesięczne zestawienia. Zamawianie mieszanek i odżywek leczniczych odbywać się będzie codziennie do godz. 11,00. W dniu poprzedzającym dni wolne od pracy u Zamawiającego, zapotrzebowanie na mieszanki, składane będzie na okres obejmujący te dni, przy czym w sytuacjach szczególnych, korekta zapotrzebowania związana ze zmianą stanu osób żywionych dokonywana będzie telefonicznie przez personel dyżurujący klinik.dziecka, nazwę - rodzaj mieszanki, datę i godzinę sporządzenia, nazwę oddziału.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15884000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 177,00 PLN przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach 1.1) Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 1.2) Formularz cenowy załączony do oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonych druków stanowiących Rozdział VI SIWZ) 1.3) PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 1.3)3 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ) 2. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie 2.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach