Przetargi.pl
Dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot dostawy: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest dostawa miesięcznych kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. II. Zakres przedmiotowy usługi: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi następujące formy rekreacji: basen, aerobic, aqua aerobic, body bike, gimnastyka, groty solne, joga, nauka tańca, nordick walking, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłowania, squach, tai-chi, indor cycling, sztuki walki etc. III. Sposób realizacji: 1. Zamawiający deklaruje chęć nabycia do 500 kart uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość osób, jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania na ww. formy rekreacji. W przypadku zwiększenia zainteresowania w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ww. ilości na powyżej 500 osób. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do wszystkich posiadanych w ofercie obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze na terenie miasta Olsztyn w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 25 m każdy oraz wszystkich posiadanych w ofercie obiektów rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 15 m każdy. 3. Aktualna lista obiektów rekreacyjnych i sportowych winna być zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 4. Karty powinny być przygotowane w formie np. kart magnetycznych, kart chipowych, kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów sportowo-rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób. 5. Oferowane karty będące przedmiotem niniejszej umowy muszą zapewniać nielimitowaną ilość wejść do obiektów rekreacyjnych i sportowych tj. jeden karnet uprawnia do nielimitowanego czasowo wejścia do obiektu oraz w dowolnej ilości dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od świadczenia pracy. 6. Lista kart dla pracowników i osób towarzyszących oraz dzieci ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług wynikających z nabycia kart będących przedmiotem niniejszego postępowania. Następne zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na 10 dni przed końcem danego miesiąca. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany osobowej listy kart korzystających z karnetu, z zastrzeżeniem, że zmiana użytkownika karnetu nastąpi po wcześniejszym zawiadomieniu przez Zamawiającego. Zawiadomienie takie nastąpi nie później jak na koniec każdego miesiąca. 8. W przypadku nowych punktów partnerskich z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy lub nowych usług świadczonych przez punkty partnerskie z którymi Wykonawca nawiązał współpracę, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach oraz umożliwia dostęp do nowych punktów partnerskich lub nowych usług oferowanych przez punkty partnerskie. IV. Termin realizacji: 1. Termin wykonania zamówienia: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia publicznego. 2. Sposób realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia imiennych kart w terminie na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług wynikających z nabycia kart będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. V. Sposób i warunki płatności: 1. Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wystawionej faktury na adres wskazany przez przedstawiciela Zamawiającego do dnia 20-tego każdego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach