Przetargi.pl
Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w I półroczu 2017 r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-066 Kraków, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4306317 , fax. 12 4306212
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Krakowska 55
    31-066 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4306317, fax. 12 4306212
    REGON: 29299400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w I półroczu 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w I półroczu 2017 r. tj. sukcesywna dostawa do Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2016r. mięsa ( wieprzowego, wolowego, podrobów) , produktów mięsnych ( wędliny, szynki, pasztety), drobiu i konserw w podziale na 3 n/w części : Część nr 1: mięso i produkty mięsne Część nr 2: drób Część nr 3: konserwy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1. mięso i produkty mięsne; nr 5.2.asortyment dla części nr 2. drób; nr 5.3 asortyment dla części nr 3. konserwy 2. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy: 1) Towar I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz. 594 z późn.zm.) oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.12.2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych( Dz.U z 2015r. poz. 29 z późn. zmianami).Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: a) nazwa środka spożywczego b)nazwa producenta, c) wykaz składników występujących w środku spożywczym d) termin przydatności do spożycia. 2) Dostawy ( w tym rozładunek) do magazynów Domu Pomocy Społecznej . 3) Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 4) Dostawy: a) mięso i produkty mięsne , drób : poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 600 do 900 b) konserwy – w dniach roboczych, szczegółowe terminy dostaw wskazane w zamówieniu 5) Zamówienie składane na jeden dzień przed dostawą: • przesłane faxem lub elektronicznie • lub telefoniczne 6) Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości asortymentu objętego zamówieniem. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i zmiany asortymentu objętego umową, do wysokości kwoty określonej w § 4 pkt 1 umowy. 9) W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy: a) przedstawić, w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty:  Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalającą na przewóz produktów spożywczych,  Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno- epidemiologicznych osoby dostarczającej towar b) Umożliwienić kontrolę:  środka transportu pod kątem czystości i właściwej temperatury  pojemników pod kątem ich czystości 10) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: • handlowy dokument identyfikacyjny • WZ lub Fakturę 11) Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cene towaru. 12) Terminy przydatności do spożycia określone w zał. Nr 5.1, nr 5.2 i nr 5.3 do siwz. 13) Warunki realizacji przedmiotu zamówieniazawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach