Przetargi.pl
Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 718 07 10
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
    ul. Barbary 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 718 07 10
    REGON: 367882926
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.metropoliagzm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek metropolitalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii , w podziale na 4 zadania: • Zadanie nr 1: dostawa i montaż mebli gabinetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj asortymentu, ilość, opis zamawianego asortymentu, zawierają załączniki: nr 3 - Formularz cenowy dla zadania nr 1 oraz nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania technologiczne mebli dla zadania nr 1, stanowiące integralną część SIWZ; • Zadanie nr 2: dostawa i montaż mebli do sali konferencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj asortymentu, ilość, opis zamawianego asortymentu, zawierają załączniki: nr 3a - Formularz cenowy dla zadania nr 2 oraz nr 4a – Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania technologiczne mebli dla zadania nr 2, stanowiące integralną część SIWZ; • Zadanie nr 3: dostawa i montaż krzeseł i siedzisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj asortymentu, ilość, opis zamawianego asortymentu, zawierają załączniki: nr 3b - Formularz cenowy dla zadania nr 3 oraz nr 4b – Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania technologiczne mebli dla zadania nr 3, stanowiące integralną część SIWZ; • Zadanie nr 4: dostawa i montaż mebli biurowych i użytkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj asortymentu, ilość, opis zamawianego asortymentu, zawierają załączniki: nr 3c - Formularz cenowy dla zadania nr 4 oraz nr 4c – Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania technologiczne mebli dla zadania nr 4, stanowiące integralną część SIWZ; 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, wnieść, zamontować i wypoziomować meble w miejscach ich docelowego położenia (wg potrzeb) w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz. 07:30-15:30 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawy będą się odbywały partiami, w terminach ustalonych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w Katowicach, przy ul. Barbary 21A. Zamawiający informuje, iż pomieszczenia do których należy wnieść meble rozmieszczone są na 3 kondygnacjach budynku, istnieje możliwość skorzystania z windy znajdującej się w budynku. Wymiary windy to: wysokość ok 200cm, szerokość ok 110 cm, głębokość ok 160 cm. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w zakresie zadań 2-4, określonej w formularzu cenowym stosownie do zadania. Podana wielkość opcji jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania opcji tylko w takim zakresie jaki będzie mu niezbędny. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do dnia 31.10.2018 r. W przypadku uruchomienia opcji dostawa nią objęta zostanie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Opcja obejmuje dostawę mebli po wyczerpaniu zamówienia podstawowego w ilości określonej w formularzu cenowym. Ceny jednostkowe za sztuki mebli w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe za sztuki w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. W przypadku zastosowania prawa opcji jego uruchomienie nastąpi po wyczerpaniu ilości w ramach danej pozycji zamówienia podstawowego. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji jest zobowiązany do zawiadomienia Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji i będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie (PLN): a) Zadanie nr 1: 3 500,00; b) Zadanie nr 2: 380,00; c) Zadanie nr 3: 2 400,00; d) Zadanie nr 4: 2 500,00. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ,tj. do dnia 25.05.2018 r. do godz.: 10.00. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 27 1020 2313 0000 3902 0576 9494 z adnotacją „Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Oznaczenie sprawy: ZA.27.69.2018, zadanie nr …..”. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty - proponuje się złożenie w osobnej kopercie) w sekretariacie Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii - pokój 207, piętro drugie, w godzinach otwarcia, tj. : od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz/e cenowe/e (stosownie do zadania) - załączniki nr 3 – 3c do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w siedzibie Zamawiającego lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 6 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach