Przetargi.pl
Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 b) Przedmiot zamówienia składa się z dziewięciu części - opisane jako pakiety: A , B, C , D, E, F, G, H oraz I w następującym zakresie: Część/Pakiet A : 1. Leżanka lekarska z uchwytem na prześcieradło papierowe – 12 szt. 2. Leżanka do EKG – 1 szt. 3. Lampa bakteriobójcza – 4 szt. 4. Waga lekarska – 1 szt. 5. Waga lekarska niemowlęca – 1 szt. 6. Stolik zabiegowy - 10 szt. Część/Pakiet B 1. Aparat do EKG + wózek + wysięgnik kabla EKG x 1 szt. Część/Pakiet C 1. Krzesło – 25 szt. 2. Fotel obrotowy - 19 szt. 3. Ławka poczekalniowa 3 – osobowa bez podłokietników - 5 szt. 4. Ławka poczekalniowa 4 – osobowa bez podłokietników - 6 szt. 5. Ławka poczekalniowa 5 – osobowa bez podłokietników - 7 szt. 6. Stojak szatniowy jezdny – 3 szt. Część/Pakiet D 1. Biurko - 1 szt. 2. Kontener - 1 szt. 3. Komoda aktowa - 1 szt. 4. Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt. 5. Stolik okolicznościowy - 1 szt. 6. Fotel - 3 szt. 7. Fotel gabinetowy - 2 szt. 8. Szafka ubraniowa - 20 szt. 9. Szafka ubraniowa BHP - 20 szt. 10. Szafa kartotekowa B5 6 szuflad - 20 szt. 11. Szafa kartotekowa B5 4 szuflady - 6 szt. 12. Szafa gospodarcza - 3 szt. 13. Szafa aktowa metalowa - 1 szt. 14. Regał magazynowy metalowy - 10 szt. 15. Biurko do gabinetu lekarskiego - 10 szt. 16. Dostawka do biurka - 10 szt. 17. Kontener podbiurkowy mobilny - 10 szt. Część/Pakiet E Szafki medyczne 1. Szafka wolnostojąca - 1 szt. 2. Szafa lekarska jednodrzwiowa - 12 szt. 3. Szafa lekarska dwudrzwiowa - 1 szt. 4. Biurko - 1 szt. 5. Biurko - 4 szt. 6. Kontener - 4 szt. 7. Zestaw szafek I 8. Zestaw szafek II 9. Stolik zabiegowy do pielęgnacji niemowląt - 1 szt. 10. Parawan dwuczęściowy - 10 szt. 11. Stanowisko do iniekcji/pobierania krwi - 2 szt. Część/Pakiet F 1. Żaluzje pionowe – verticale - 19 szt. 2. Rolety – 21 szt. (z materiału transparentnego) + 33 szt. (z tkaniny podgumowanej) , Razem 54 szt. Część/Pakiet G 1. Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń socjalnych i administracji – ilości wg załącznika nr 1 do SIWZ, na który składają się trzy zestawy mebli (szafki i stoły) do pomieszczeń socjalnych oraz zestaw szafek do pomieszczeń administracji Część/Pakiet H 1. Lodówka - 4 szt. Część/Pakiet I : 1. Dozowniki mydła wpłynie – 32 szt. 2. Dozownik płynu dezynfekcyjnego - 23 szt. 3. Pojemnik na ręczniki papierowe typu ZZ x 42 szt. 4. Pojemnik na papier toaletowy x 16 szt. 5. Kosz na odpady z uchylną pokrywą x 50 szt. 6. Wózek do sprzątania dwuwiadrowy x 3 szt. c) Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. d) Wypełniony/e formularz/e wymaganych/oferowanych parametrów dotyczące poszczególnych części/pakietów A i/lub B, C, D, E, F, G, H, I sporządzony/e na podstawie zał. Nr 1 do SIWZ Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach