21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
- Data zamieszczenia: 2018-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
ul. Kwiatkowskiego 15
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
REGON: 28138539600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na wyposażenie stanowiska dowodzenia w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie stanowiska dowodzenia w 2018 r., z podziałem na 3 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - w zakresie 1 pozycji asortymentowej; część zamówienia nr 2 - w zakresie 3 pozycji asortymentowych; część zamówienia nr 3 - w zakresie 1 pozycji asortymentowej. Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 – 900,00 PLN, b) dla części zamówienia nr 2 – 3 000,00 PLN, c) dla części zamówienia nr 3 – 700,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż specjalistycznej i biurowej zabudowy meblowej
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-11-12 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-10-14 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Miłakowo w celu poprawy warunków oraz zwiększenia liczby miejsc przedszkolnych
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa nowych foteli biurowych, krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli wypoczynkowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2020-05-11 - Wyposażenie Akademickiego Centrum Wsparcia w meble biurowe w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A046/19-00 „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”
Dodano: 2020-03-11 - Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych oraz krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-02-18