Przetargi.pl
Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-310 Warszawa, Rozłogi
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 487 13 01 , fax. 22 487 13 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
    Rozłogi 10
    01-310 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 487 13 01, fax. 22 487 13 02
    REGON: 10773800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Obowiązki Dostawcy: 1) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, nieużywane, nie poddawane naprawom oraz wolne od wad; 2) Dostawę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną; 3) Dostawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji egzemplarzy próbnych poszczególnych mebli lub próbek tapicerki, oklein, okuć itp. proponowanego wyposażania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag do proponowanych elementów wyposażenia, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu ostatecznego dostarczenia mebli; 4) Dostawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko. Dostawa obejmuje także rozładunek, wniesienie do pomieszczeń, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. 5) Dostawca dostarczy meble zmontowane i zabezpieczone w celu przechowania ich w lokalu Zamawiającego. Meble zostaną zabezpieczone w odpowiedni sposób, np. styropianem, folią bąbelkową, stretchem, nakładkami drewnianymi. 6) Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust. 3 ustawy, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, ze zapewnią uzyskanie parametrów technicznych założonych w dokumentacji przetargowej. 7) Dostawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje, ponadto winien wykazać w sposób niebudzący wątpliwości , że wskazane rozwiązania są równoważne. 8) Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 9) Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania. 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Dostawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w art. 93 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe zamówienia wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi oraz min. 3-letniej gwarancji (okres ten może ulec wydłużeniu max o 3 lata zgodnie ze złożoną ofertą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) wyjaśnienie przyczyny zastosowania zwolnienia z podatku VAT w ofercie Dostawcy (jeżeli dotyczy); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 3) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów); 4) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia UWAGA - pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) 5) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 6) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Dostawcę ze wskazaniem opisu, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego (jeżeli dotyczy, tj. w przypadku zastosowania przez Dostawcę rozwiązań równoważnych). UWAGA - w przypadku zastosowania przez Dostawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Dostawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach