Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 184 410, fax. 817 478 646
REGON: 28852100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imw.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w ramach projektu pn. „Centrum Boreliozy i innych chorób odzwierzęcych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w ramach projektu pn. „Centrum Boreliozy i innych chorób odzwierzęcych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu, dostawie i montażu mebli na potrzeby Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy pod adres: Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. Kazimierza Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, piętro III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie dotyczące spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2023-10-05 - 69/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup, dostawę i montaż mebli dla OIT oraz Apteki Szpitalnej USzD w Lublinie.
Dodano: 2023-09-18 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych na wymiar, oraz dostawa urządzeń sanitarnych na wyposażenie pomieszczeń w budynku SPZOZ w Kraśniku
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek UM
Dodano: 2023-04-28 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO KLUBU SENIORA W KIJOWCU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-02-20