Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Żeromskiego 37/1 we Wrocławiu wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Żeromskiego 37/1 wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 39113100-8 Fotele 39143122-7 komody 39141100-3 Regały 2. Towar będzie dostarczony do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Żeromskiego 37/1 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia oraz zmontowania mebli w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. kalkulacji cenowej i stanowi jej integralną część. 4. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli biurowych i podnóżków dla komórek administracji centralnej UWr.
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa foteli biurowych i podnóżków dla jednostek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa foteli dla jednostek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-09-10 - dostawa wyposażenia medycznego dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa 550 sztuk foteli obrotowych dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2019-03-06 - Dostawa regałów metalowych archiwalnych, foteli biurowych oraz foteli lekarskich wg pakietów 1-3
Dodano: 2017-06-29