Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2014-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych i wyposażenia medycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-45/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i wyposażenia medycznego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia / meblami) określonych w 2 (słownie: dwóch) zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: a) Dostawa mebli medycznych i wyposażenia medycznego w ilości i konfiguracji określonej w Formularzu cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1. c) Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 1 minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 2: a) Dostawa mebli medycznych i wyposażenia medycznego w ilości i konfiguracji określonej w Formularzu cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ Formularzu cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2. c) Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 2 minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 2 i nr 3 do SIWZ (Formularze cenowe) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w ww. załącznikach. 4. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy mebli będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 -2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100) 2) dla Zadania nr 2 - 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych i 00/100) W przypadku składania oferty na oba zadania, wartość wadium stanowi suma wadiów ustalonych dla ww. zadań tj. 5 700,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych i 00/100). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.); 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba, jeżeli nie udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 3 lit. b) i e). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 68 1130 1206 0028 9097 3890 0004 w Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie. 7. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: Wadium do przetargu na dostawę mebli medycznych i wyposażenia medycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - nr sprawy UM-ZP-262-45/14 ze wskazaniem którego zadania (części) wadium dotyczy. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą); 10. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 Pzp, za wyjątkiem wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dotyczy przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 EURO na dostawę łóżek ortopedycznych, szafek przyłóżkowych, taboretów szpitalnych, wysięgników i stojaków do kroplówek, wózków inwalidzkich dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa mebli do rehabilitacji zamawianych na potrzeby Hali sportowej z częścią dydaktyczną Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa mebli medycznych i niemedycznych, jednorazowych myjek medycznych, akcesoriów i narzędzi chirurgicznych, cewników Foleya, przyrządów do podawania cytostatyków, gwoździ śródszpikowych dla dzieci w podziale na 11 części. Sprawa znak: ZP.3520/1/14
Dodano: 2014-02-11 - DOSTAWA MEBLI ZE STALI KWASOODPORNEJ
Dodano: 2013-07-11 - Zakup wraz z dostawą łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych
Dodano: 2013-02-07 - Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-45/12
Dodano: 2012-06-01 - Dostawa mebli medycznych i kształtek do masażu na potrzeby Instytutu Zdrowia
Dodano: 2011-10-07 - Dostawa mebli i sprzętu pomocniczego dla potrzeb SOR
Dodano: 2011-08-16 - DOSTAWA MEBLI I SPRZĘTU POMOCNICZEGO DLA POTRZEB SOR
Dodano: 2011-07-14 - Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie
Dodano: 2010-08-02