Przetargi.pl
Dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego do Katedry Pielęgniarstwa Wydziału Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo poprzez wdrożenie programu rozwojowego oraz utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w Akademii Pomorskiej w Słupsku”, nr. POWR.05.03.00-00-0089/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 14590000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego do Katedry Pielęgniarstwa Wydziału Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo poprzez wdrożenie programu rozwojowego oraz utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w Akademii Pomorskiej w Słupsku”, nr. POWR.05.03.00-00-0089/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego do Katedry Pielęgniarstwa Wydziału Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo poprzez wdrożenie programu rozwojowego oraz utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w Akademii Pomorskiej w Słupsku”, nr. POWR.05.03.00-00-0089/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie części od 1 do 4. CZĘŚĆ I: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Defibrylator 1 szt., Defibrylator manualny z funkcją AED -1 szt., Pompa strzykawkowa 1 szt., Pompa infuzyjna objętościowa 1 szt., Respirator 1 szt., Ssak elektryczny 1 szt., Aparat EKG 1 szt., Ssak próżniowy 1 szt., Defibrylator automatyczny treningowy AED 1 szt., Defibrylator automatyczny treningowy AED 1 szt., Lampa zabiegowa 2 szt. CZĘŚĆ II: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Łóżko na stanowisko intensywnej terapii 2 szt., Łóżko szpitalne ortopedyczne 1 szt., Stanowisko do iniekcji 1 szt., Kozetka lekarska 1 szt., Wózek transportowy 1 szt., Wózek inwalidzki 1 szt., Zestaw do nauki przemieszczania pacjentów 1 szt., Zestaw sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów - zestaw 1 szt., Łóżko pacjenta domowe 1 szt., Łóżko szpitalne specjalistyczne z przechyłami bocznymi 1 szt., Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej 1 szt., Inkubator otwarty 1 szt., Wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem I 1 szt., Wózek reanimacyjny z wyposażeniem II 1 szt., Wózek reanimacyjny z wyposażeniem III 1 szt. CZĘŚĆ III: DOSTAWA ZESTAWÓW MEBLI MEDYCZNYCH Wózek mobilny na czystą i brudną pościel - 1 szt., Stolik do badania i pielęgnacji niemowląt z szafką - 1 szt., , Szafka przyłóżkowa – 2 szt., Stolik pod aparaturę medyczną – 1 szt, Wózek mobilny na czystą i brudną pościel - 1 szt., Stolik zabiegowy trzypółkowy z koszem na odpady – 1 szt., Stanowisko do iniekcji – 1 szt., Kozetka lekarska – 1 szt., Wózek do rozwożenia leków – 1 szt., Stolik do badania i pielęgnacji niemowląt z szafką - 1 szt., , Szafka przyłóżkowa x 1 szt., Zestaw wyposażenia biurowego x 1 szt. CZĘŚĆ IV: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO Zestaw drobnego sprzętu medycznego 1. (s.WW), Zestaw drobnego sprzętu medycznego 2. (s.WW), Zestaw drobnego sprzętu medycznego 3. (s.UP), Zestaw drobnego sprzętu medycznego 4. (s.OSCE), Zestaw drobnego sprzętu medycznego (2) s. UT, Zestaw drobnego sprzętu medycznego (5) s. ALS, Zestaw drobnego sprzętu medycznego (6) s. BLS, Plecak ratowniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający między innymi informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ, c) szczegółowy opis oferowanego sprzętu, zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ- dokument ma umożliwić dokonanie oceny ofert opisanej w rozdz. XIII SIWZ d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; e) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4). f) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie przewidzianej w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) dla pełnomocnictwa;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach