Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-542 Łódź, Stefana Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426377278 , fax. 426377278
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
Stefana Żeromskiego 115
90-542 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426377278, fax. 426377278
REGON: 36527469000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cezlodz.bip.wikom.pl/ w zakładce tego postępowania
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego 1 Dygestorium demonstracyjne przeszklone z wentylatorem 1 szt 2 Stół demonstracyjny wyspowy 2 szt 3 Stół demonstracyjny 1 szt 4 Stół demonstracyjny z szafkami 1 szt 5 Stół uczniowski 8 szt 6 Stół laboratoryjny na biurety 1 szt 7 Krzesło laboratoryjne 17 szt 8 Regał przeszklony 1 1 szt 9 Regał przeszklony 2 1 szt 3.2 CPV: Główny kod CPV: 9180000-7 Meble laboratoryjne Pozostałe kody: 39130000-2 Meble biurowe 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następniezbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ ZOFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia zpostępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje opodwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składakażdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia nastronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowegopostępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty wprzedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiegooświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, naktórych zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawyoraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niżoświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonujeodpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy równieżwspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nichdotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem najęzyk polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopiadokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganychoświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla budynku CIZTO
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa mebli laboratoryjnych w ramachprojektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry Ekofizjologii Roślin Instytutu Biologii Eksperymentalnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ul. Banacha 12/16.
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa mebli laboratoryjnych do Pracowni BIOBANK Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Pomorska 139 w ramach projektu Cyfrowe udostępnianie zasobów biomolekularnych i opisowych Biobanku i Katedry Antropologii Uniwersytetu Łódzkiego – charakterystyka populacji zamieszkujących tereny dzisiejszej Polski na przestrzeni dziejów. Platforma informacyjna e-Czlowiek.pl nr projektu: POPC.02.03.01-00-0012/17.
Dodano: 2020-07-16 - dostawę i montaż mebli laboratoryjnych w ramach: Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Żeligowskiego 7/9
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa taboretów laboratoryjnych ze stali kwasoodpornej oraz z metalu chromowanego do pomieszczeń Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy ul. Żeligowskiego 7/9
Dodano: 2018-12-28 - „Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na laboratoria w Centrum Nauki i Techniki”
Dodano: 2018-08-10 - Dostawa i wymiana mebli i dygestoriów w laboratorium
Dodano: 2018-07-09 - „Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na laboratoria w Centrum Nauki i Techniki”
Dodano: 2018-06-15