Przetargi.pl
Dostawa mebli, krzeseł, kanap, regałów archiwizacyjnych, wózków inwalidzkich oraz stołu do badań.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 661 086 , fax. 914 661 113
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72
    70111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 661 086, fax. 914 661 113
    REGON: 28890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli, krzeseł, kanap, regałów archiwizacyjnych, wózków inwalidzkich oraz stołu do badań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli, krzeseł, kanap, regałów archiwizacyjnych, wózków inwalidzkich oraz stołu do badań, zwanych dalej „meblami”. 2. Ilekroć w dalszej części SIWZ użyty zostanie zwrot „meble” należy przez pod tym pojęciem rozumieć zarówno meble, krzesła, kanapy, regały archiwizacyjne, wózki inwalidzkie oraz stół do badań. 3. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 3 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 4. Zamawiający wymaga zaoferowania mebli w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 t. j. z dnia 2017.02.03) wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. (DOTYCZY ZADANIA NR II i III). 5. Zamawiający wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji – 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: a) w przypadku składania ofert na wszystkie zadania 1.044,00 zł b) w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: - Zadanie nr 1 – 750,00 zł - Zadanie nr 2 – 45,00 zł - Zadanie nr 3 – 249,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach