Gmina Przeworsk ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, Bernardyńska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
Bernardyńska 1a
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
REGON: 65090051300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Przeworsk”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia dodatkowego dla 6 oddziałów przedszkolnych, szatni przedszkolnej, zgodnie z załączonym wykazem. Dostarczone meble muszą spełniać następujące aktualne normy: 1). PN-EN 1729 - 1- Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne 2). PN-EN 1729 - 2 - Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania Bezpieczeństwa i metody badań. Meble i wszelkie inne materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i posiadać certyfikat zgodności z normami określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. 2003, Nr 6, poz. 69). Materiały zastosowane w dostarczanych meblach i wyposażeniu dodatkowym objętych zamówieniem nie mogą zawierać estrów kwasu ftalowego oraz innych substancji niebezpiecznych wymienionych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 lipca 2004 r. w sprawie ograniczeń, zakazów lub warunków produkcji, obrotu lub stosowania substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz zawierających je produktów (Dz. U. Nr 168, poz. 1762) Elementy wyposażenia objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać pożarowe cechy trudnopalności, zgodnie z § 258 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie niezbędnych atestów lub certyfikatów, w szczególności: 1). atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje, 2). atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, plastiku wg normy PN-88/B- 02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994; 3). atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; 4). certyfikaty dla mebli przedszkolnych - PN-EN 1729-1; PN-EN 1729-2, 5). świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30 6). atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych (regały, stoliki, krzesełka). Szczegółowy zakres określa Załącznik nr 4 do SIWZ: Specyfikacja dostaw - Zestawienie cenowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena w oparciu o złożone oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru wraz z wypełnionymi załącznikami do SIWZ nr 2 i 4 , 2) zdjęcia lub katalogi prezentujące oferowane meble przedszkolne – stoliki, krzesełka (przedłożone zdjęcia lub katalogi musza odpowiadać przedłożonym opisom technicznym w załączniku nr 4) 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymógł powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przedszkola i żłobka w Boguchwale na Osiedlu Gaj - dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia w ramach zadania budowa przedszkola gminnego
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem Część 2: Dostawa pomocy specjalistycznych do gabinetu integracji sensorycznej oraz gimnastyki korekcyjnej Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 4: Dostawa sprzętu elektronicznego, AGD i teleinformatycznego
Dodano: 2020-05-28 - „Wyposażenie Przedszkola Samorządowego w Oleszycach”
Dodano: 2019-11-14 - „Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.
Dodano: 2019-04-12 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych, usytuowanych w budynku nowego Przedszkola nr 8 w Dębicy
Dodano: 2018-07-16 - Adaptacja pomieszczeń na „Klub dziecięcy Maluszek”, ul. Armii Krajowej 11, 36-030 Błażowa – dostawa wyposażenia
Dodano: 2018-07-10 - Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania - Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie
Dodano: 2018-04-20 - Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych, wyposażenia kuchni, placu zabaw, zabawek, sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sali spotkań rodziców dla Przedszkola Miejskiego w Dynowie w ramach realizacji projektu pn. „ Przedszkole Miejskie w Dynowie miejscem wszechstronnego rozwoju” w ramach działania: 9.1. Rozwój edukacji przedszkolnej RPO WP na lata 2014-2020”.
Dodano: 2018-03-23