Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, dostarczenia i zamontowania nowych mebli biurowych oraz dostawy i zamontowania nowego wyposażenia do pomieszczeń Zamawiającego w budynku Wydziału Elektroniki – bud. C-5 pomieszczenia: 705, 707, 708, 708a, 709, 709a i 807. Wykonawca zobowiązany jest również do usunięcia opakowań po meblach i posprzątania po zamontowaniu mebli we wskazanych pomieszczeniach. 3. Montaż będzie odbywał się w remontowanych pomieszczeniach, dlatego też montaż mebli będzie odbywał się poszczególnymi pomieszczeniami w uzgodnieniu z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do wykonania pomiary rzeczywistego pomieszczeń, w których będą montowane meble, ustalić z Zamawiającym szczegóły kolorystyki mebli, szczegółowy harmonogram prac oraz przedstawić szczegółową wizualizację pomieszczeń wraz z rysunkami poszczególnych mebli. 4. Dostarczany towar ma być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający zamieszcza również pomocniczo projekt wstępny założenia (specyfikację prac remontowych, materiałów wykończeniowych oraz opis umeblowania wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach, gdzie zamieszczone są plany pięter, wstępne wizualizacje, rysunki mebli i orientacyjne wymiary pomieszczeń). 5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 6. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39130000-2 Meble biurowe 39180000-7 Meble laboratoryjne 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria 39293000-2 Wyroby sztuczne 39254120-4 Zegary ścienne 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39290000-1 Wyposażenie różne 39113000-7 Rożne siedziska i krzesła 7.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia - meble wraz z wyposażeniem dodatkowym zgodnie z OPZ, ze wszystkimi elementami do prawidłowego/gotowego użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 8. Zamawiający zaleca wizję lokalną pomieszczeń, w którym montowane będą meble. Kontakt z sprawie wizji : Pan Czesław Kupczyk tel. /71/ 320 25 59 lub Pan Janusz Klink tel. 605 634 499. 9. Zamawiający przewiduje termin realizacji umowy do 31.05.2019 r, jednak montaż mebli nastąpi nie wcześniej niż od 01.04.2019 r. Odbiór mebli nastąpi po dokonaniu podłączenia mebli do sieci elektrycznej przez Wykonawcę robót budowlanych. Termin realizacji uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest również do wykonania pomiaru rzeczywistego pomieszczeń, w których będą montowane meble, ustalić z Zamawiającym szczegóły kolorystyki mebli oraz przedstawić szczegółową wizualizację pomieszczeń wraz z rysunkami poszczególnych mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; W takim przypadku podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca musi spełniać warunek samodzielnie.; 2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. Formularza Cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (w formie papierowej) oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD, pendrive) 4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach