Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5354606 , fax. 081 5354313
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73 73
20-019 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5354606, fax. 081 5354313
REGON: 43068905200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i sprzętu metalowego dla KWP w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i sprzętu metalowego dla KWP w Lublinie - w tym m.in.: szaf na akta, krzeseł, szaf, wózków, regałów archiwalnych, kaset depozytowych, drabin, stołów, pojemników i koszy na odpady i smieci, stojaków, kredensów oraz wieszaków na odzież. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: o - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; o - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków należy złożyć: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 2. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot: - pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i sprzętu metalowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa mebli dla jednostek PL
Dodano: 2013-10-17 - Dostawa mebli dla PL
Dodano: 2013-03-19 - Dostawa szaf aktowych do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR
Dodano: 2011-10-19 - Dostawa i montaż szaf aktowych metalowych, szaf metalowych ubraniowych, szaf metalowych szufladowych do przechowywania rysunków i map, szaf do przechowywania płyt CD, wewnętrznych gablot informacyjnych, wewnętrznych gablot ogłoszeniowych, 3 zestawów metalowych regałów jezdnych przesuwnych
Dodano: 2009-12-21 - Dostawa mebli biurowych przeznaczonych na bieżące potrzeby Urzędu Miasta Chełm
Dodano: 2009-09-30