Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Lublin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i montaż/instalację mebli i krzeseł na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Lublin do budynku zlokalizowanego w Lublinie przy ul. Czechowskiej 19 A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 700,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy siedemset złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Wykaz/wycena mebli i krzeseł 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 na potrzeby pracowników Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa mebli biurowych do LUW w Lublinie oraz Delegatur w ramach projektu „Przyjazny i bezpieczny urząd III” (IV części)
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-02-21 - Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
Dodano: 2021-12-22 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2021-01-08 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2020-12-14 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-10-29 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-10-19