Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 13269858000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) część 1 zamówienia – Meble biurowe; 2) część 2 zamówienia – Fotele biurowe; 3) część 3 zamówienia – Szafy metalowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa mebli biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanych mebli zostanie ustalona w dniu podpisania umowy i będzie ona zgodna z kolorystyką mebli, które posiada Zamawiający. 7. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 8. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18