"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ec1lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„DOSTAWA MEBLI DREWNIANYCH, TAPICEROWANYCH I METALOWYCH” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące Zakresy: ZAKRES I – MEBLE DREWNIANE: 1. kontener do biurek (3 szuflady ) – 13 szt. 2. stolik pomocniczy – 1 szt. 3. biurko prostokątne – 7 szt. 4. biurko prostokątne duże – 12 szt. 5. szafa na dokumenty – 8 szt. 6. regał otwarty (5 półek) – 8 szt. 7. szafa ubraniowa – 4 szt. 8. stół kuchenny – 1 szt. 9. stół konferencyjny – 1 szt. 10. szafka biurkowa niska – 1 szt. ZAKRES II – MEBLE TAPICEROWANE: 1. fotel obrotowy – 13 szt. 2. fotel obrotowy 2 – 6 szt. 3. krzesło - 4 szt. ZAKRES III – MEBLE METALOWE: 1. wieszak stojący – 5 szt. 2. szafa metalowa – 4 szt. 3. szafa metalowa kadrowa – 2 szt. 4. regał magazynowy 2000x1400x800 – 3 szt. 5. regał magazynowy 2000x1900x800 – 21 szt. 6. regał magazynowy 1800x900x400 – 2 szt. 7. szafka ubraniowa BHP 1800x400x480 – 8 szt. 8. podwójna szafka BHP ubraniowa metalowa dwukomorowa – 8szt. 9. podstawa do szafki ubraniowej BHP2 – 8 szt. 10. wieszak jezdny – 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony jako minimalne wymagania wyspecyfikowanego w poszczególnych Zakresach / pozycjach asortymentu w Załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ (OPZ). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie dostaw dotyczących następującego asortymentu określonego w: a) ZAKRESIE I – MEBLE DREWNIANE: - w poz. 1 (kontener do biurek (3 szuflady )) w ilości 7 szt., - w poz. 2 (stolik pomocniczy) w ilości 1 szt., - w poz. 3 (biurko prostokątne) w ilości 1 szt., - w poz. 4 (biurko prostokątne duże) w ilości 5 szt., - w poz. 5 (szafa na dokumenty) w ilości 8 szt., - w poz. 6 (regał otwarty (5 półek) w ilości 2 szt., - w poz. 7 (szafa ubraniowa) w ilości 1 szt., - w poz. 8 (stół kuchenny) w ilości 1 szt., - w poz. 9 (stół konferencyjny) w ilości 1 szt., - w poz. 10 (szafka biurkowa niska) w ilości 1 szt.; b) ZAKRESIE II – MEBLE TAPICEROWANE: - w poz. 1 (fotele obrotowe) w ilości 12 szt., - w poz. 3 (krzesła) w ilości 4 szt. c) ZAKRESIE III – MEBLE METALOWE: - w poz. 1 (wieszak stojący) w ilości 6 szt., - w poz. 2 (szafa metalowa) w ilości 2 szt., - w poz. 3 (szafa metalowa kadrowa) w ilości 2 szt., - w poz. 4 (regał magazynowy 2000x1400x800) w ilości 2 szt., - w poz. 5 (regał magazynowy 2000x1900x800) w ilości 2 szt., - w poz. 6 (regał magazynowy 1800x900x400) w ilości 2 szt., - w poz. 7 (szafka ubraniowa BHP 1800x400x480) w ilości 16 szt., o parametrach takich samych jak wskazane dla zamówienia podstawowego odpowiednio w Załącznikach 1a, 1b, 1c do SIWZ. Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość asortymentu lub część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowane w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z OPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski. Meble muszą spełniać wymaganą higieniczność materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. Meble opisane w Załącznikach 1a, 1b, 1c do SIWZ mają być fabrycznie nowe (nie używane), kompletne i wolne od wad. Wykonawca w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy przedstawi wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w OPZ. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia próbników Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Stron. Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertę, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy mebli wskazanych w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć meble o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. Zamawiający zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentów potwierdzających, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ, w tym w OPZ, w szczególności specyfikacji technicznych mebli oraz atestów i dokumentów wymienionych dla poszczególnych mebli w OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości (dotyczy Zakresu I, Zakresu II, Zakresu III): Zakres I - MEBLE DREWNIANE - 1 300,00 zł, Zakres II - MEBLE TAPICEROWANE - 500,00 zł. Zakres III - MEBLE METALOWE - 1 600,00 zł. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: PKO BP S.A Oddział w Łodzi Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 2) Wadium wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty (w odrębnej kopercie), a jego kopia w ofercie. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 702/DA/PN/2018 – Zakres … .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowią: 1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale; 2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3a do SIWZ), składany w oryginale. Poza dokumentami i oświadczeniami wymienionymi powyżej do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi z podziałem na 4 pakiety.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych"
Dodano: 2023-12-18 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych”
Dodano: 2023-11-30 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-11-28 - ZP 34/23 Dostawa mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii
Dodano: 2023-10-27 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2023-08-14 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa i montaż mebli dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-05 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2022-10-26