Przetargi.pl
Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587759456 , fax. 587759484
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Kołłątaja 9
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587759456, fax. 587759484
    REGON: 36621208100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew: szaf, krzeseł, biurek, ławek szkolnych, regałów, stojaków do mapy, szafy nierdzewnej Zamówienie jest podzielone na części: Część nr 1: Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12 , Topolowa 23, 83-110 Tczew Część nr 2: Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 5 , ul. Obrońców Westerplatte 18, 83-110 Tczew Część nr 3 : Dostawa mebli Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2,83-110 Tczew, Część nr 4 : Dostawa mebli do oddziału przedszkolnego Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2,83-110 Tczew, Część nr 5 : Dostawa mebli do stołówki Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2,83-110 Tczew, Część nr 6 : Dostawa mebli do świetlicy Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2,83-110 Tczew, Część nr 7 : Dostawa mebli do Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2, 83-110 Tczew, miejsce dostawy Południowa 6 Wymogi techniczno – eksploatacyjne mebli: a) dostarczone produkty winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. b) elementy płytowe mebli: półki, drzwi fronty szuflad, szczyty mebli powinny być wykonane z płyty wiórowej o grubości co najmniej 18 mm., lub płyty laminowanej w zależności od opisu przedmiotu zamówienia. Ściana tylna powinna być wykonana z płyty HDF( dla szaf), grubości 3mm, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. Otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. c) drzwiczki szafy należy wyposażyć w uchwyty oraz zamki (jeśli przedmiot zamówienia tego wymaga) d) krzesłą i ławki szkolne – ergonomiczne e) stelaże mebli – niechybotliwe f) szafa do kuchni- nierdzewna – zawartość chromu min 17,5%, drzwi suwane , przestawne półki wzmacniane, regu-lowane stopki nierdzewne. g) meble powinny być dostarczone w całości, gotowe do wstawienia do sali, na korytarz lub kuchni.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu przekazania przez Zamawiającego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in.: transport, załadunek, rozładunek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.). 5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach