Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 7716345 , fax. 32 2496229
- Data zamieszczenia: 2019-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kruszcowa 22
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 32 7716345, fax. 32 2496229
REGON: 34479020000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do siedziby OPS w Chorzowie przy ul. Racławickiej 19 w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, dostawa i montaż mebli, wyszczególnionych z Załączniku Nr 8: Szczegółowej specyfikacji ilościowej i jakościowej mebli. Wszelkiego typu zmiany lub nie określone w opisie przedmiotu zamówienia kwestie zostaną skonsultowane z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji umowy. 2. Cena obejmować będzie wykonanie, dostawę i montaż mebli. 3. Dostawa i montaż odbywać się będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 4. Miejsce realizacji zamówienia: na terenie Miasta Chorzów, budynek nowej siedziby OPS w Chorzowie przy ul. Racławickiej 19 w Chorzowie. 5. Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do dnia 19 kwietnia 2019 roku. Wykonawca w ofercie może zaproponować krótszy termin realizacji zamówienia, będący przedmiotem oceny oferty przez Zamawiającego. 6.Termin płatności wynosi 14 (czternaście) dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury w siedzibie Zamawiającego. 7. Przy wskazanym na fakturze rachunku bankowym do zapłaty należności Wykonawca obowiązany będzie zaznaczyć czy do tego rachunku został otwarty przez bank Wykonawcy rachunek VAT. W razie braku takiej informacji, Zleceniodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe uregulowanie zapłaty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie załączając dowody czy zostały wykonane lub są wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. W przypadku gdy OPS w Chorzowie był/ jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których w/w mowa. 7. Aktualnie opłacona polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Według załącznika nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o powiązaniach kapitałowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2
Dodano: 2023-12-05 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23