CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE ogłasza przetarg
- Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE
ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
81-704 Sopot, woj. pomorskie
REGON: 191896755 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do Przedszkola nr 10 w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad - mebli mających stanowić wyposażenie sopockich jednostek oświatowych. Dostarczane meble oraz szafy do z uwagi na przeznaczenie winny posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty – w szczególności wymagane przez § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1604) (szczegółowo określone w Projekcie Umowy) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa i montaż mebli do nowego budynku biurowego Urzędu Gminy przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy(II)”
Dodano: 2022-11-06 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-06 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Dodano: 2022-08-05 - ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
Dodano: 2021-02-08 - Zakup mebli do Gminnej Biblioteki Publicznej w Sadlinkach
Dodano: 2021-02-02