Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Waszyngtona 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, , fax. 343784200
REGON: 14940000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania Zadanie nr 1: Biurka z elektrycznie regulowaną wysokością (18 szt.) Zadanie nr 2: Biurka standardowe (2 szt.) Zadanie nr 3: Fotele obrotowe (16 szt.) 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biurowych foteli obrotowych
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostarczenie foteli ergonomicznych (40 szt.) - pakiet nr 1 oraz podnóżków (40 szt.) - pakiet nr 2
Dodano: 2022-07-27 - Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa oraz montaż krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: „ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu”
Dodano: 2020-10-05 - Dostawa i montaż foteli ergonomicznych przeznaczonych do pomieszczeń medycznych i biurowych w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie”
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa i montaż foteli ergonomicznych w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie”
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa mebli komputerowych, monitorów ekranowych, artykułów do sprzątania oraz maszyn czyszczących w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie
Dodano: 2019-01-15 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/5/MW
Dodano: 2018-02-02 - Dostawa krzeseł i foteli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/85/MW
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/72/MW
Dodano: 2017-09-04