Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach ogłasza przetarg
- Adres: 21-025 Niemce, Lubelska 119
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach
Lubelska 119
21-025 Niemce, woj. lubelskie
REGON: 004168110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsniemce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla uczestników Projektu RPLU.11.02.00-06-0121/20 „Aktywni i pomocni RAZEM”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego oraz mebli dla uczestników Projektu RPLU.11.02.00-IZ.00-06-004/18 „Czas Seniorów w Gminie Niemce”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.2. Dostawa obejmuje:- zakup 2 kanap;- zakup 20 krzeseł,- zakup 2 stołów konferencyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa następujący warunek:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał dostawę na meble w ramach jednego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat.Ocena dokonana zostanie na podstawie wykazu usług oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów, nawet świadczonych dla jednego usługodawcy w ramach odrębnych zamówień, kontraktów lub umów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2023-10-05 - 69/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup, dostawę i montaż mebli dla OIT oraz Apteki Szpitalnej USzD w Lublinie.
Dodano: 2023-09-18 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych na wymiar, oraz dostawa urządzeń sanitarnych na wyposażenie pomieszczeń w budynku SPZOZ w Kraśniku
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek UM
Dodano: 2023-04-28 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO KLUBU SENIORA W KIJOWCU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-02-20