Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
ul. Seminaryjna 1
85326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
REGON: 9235693000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem, z ich transportem i montażem u Zamawiającego. Szczegółowe wymagane parametry zawiera Formularz cenowy - załączniki nr 1 do SIWZ wraz z Zestawieniami parametrów i warunków wymaganych – załączniki nr 1A – 14A do SIWZ. 2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium należy wnieść w wybranej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3 Kwota wadium określona została w wysokości: 2.000,00 zł. 4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Bydgoszczy, nr rachunku: 70 1030 1090 0000 0000 0124 4209. 5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w następujący sposób: oryginał dokumentu - w Kasie Zamawiającego (wejście A – II piętro), kserokopię dokumentu wadium dołączyć do składanej oferty. 7 Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie następuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8 Brak wniesienia wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. II. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z Zestawieniami parametrów i warunków wymaganych (zał. nr 1A – 14A do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 – ławek i krzeseł szkolnych; Część 2 – mebli biurowych; Część 3 – krzeseł.
Dodano: 2024-04-03 - SZPiFP-109-23 Dostawa mebli metalowych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa mebli do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wąbrzeźnie”.
Dodano: 2023-07-27 - Zakup mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2023-07-20 - Dostawa wyposażenia budynku urzędu gminy według przygotowanego projektu
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
Dodano: 2022-11-04 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2022-07-18