Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Urzędu Skarbowego we Włocławku

Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5856100 , fax. 52 5842990
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5856100, fax. 52 5842990
    REGON: 102114508000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Urzędu Skarbowego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz i ich rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Skarbowego we Włocławku przy ulicy Okrzei 72B. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz z rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem mebli stanowiących wyposażenie: a) pokoi biurowych: biurko proste 150x65 cm – 94 szt., biurko proste 160x80 cm – 10 szt., blenda płytowa biurka 133x30 cm – 94 szt., blenda płytowa biurka 143x30 cm – 10 szt., szuflada na klawiaturę z prowadnicami kulkowymi 65x35 cm – 104 szt., kosz metalowy na okablowanie 120x10x10 cm – 94 szt., kosz metalowy na okablowanie 130x10x10 cm – 10 szt., kontener podblatowy z szufladami 43,2x60x55,5 cm – 104 szt., stolik – przystawka 80x60 cm – 50 szt., stolik – przystawka 130x65 cm – 10 szt., stolik dla podatników 80x60 cm – 30 szt., szafa aktowa 80,1x46,1x185,2 cm – 174 szt., szafka 80,1x46,1x78,5 cm – 62 szt., szafa odzieżowa 80,1x46,1x185,2 cm – 60 szt., regał otwarty 100x44x185,2 cm – 12 szt., stół okrągły fi 150 cm – 3 szt., b) gabinetów: biurko na podstawie płytowej z blendą 200x100x73,6 cm – 3 szt., dostawka do biurka 100x60x73,6 cm – 3 szt., kontener podblatowy z szufladami 43,2x60x57,5 cm – 3 szt., kontener stacjonarny z szufladami – 43,2x60x74 cm – 3 szt., szafa aktowa 120x44,5x146,9 cm – 6 szt., szafa odzieżowa 80x44,5x183,9 cm – 3 szt., stół konferencyjny 200x100x72 cm – 3 szt., c) sekretariatu: stolik okrągły na nodze talerzowej – 1 szt., kontener z szufladami 43x60x58 cm – 2 szt., szafka aktowa 80x40x76 cm – 4 szt., szafa 155x43x180 cm – 1 szt., lada recepcyjna półokrągła – 1 szt., d) sali szkoleniowej na 16 osób: stół 120x60 cm – 7 szt., e) sali szkoleniowej na 60 osób: stół 120x60 cm – 31 szt., szafka 80,1x46,1x78,5 cm – 1 szt. f) pokoju wypoczynkowego dla matki z dzieckiem: stolik – ława 120x60x60 cm – 1 szt., szafka z przewijakiem i materacem 93x86x73 cm – 1 szt. 2) dostawę wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem krzeseł i foteli: a) krzesło obrotowe – 20 szt., b) krzesło konferencyjne z podłokietnikami (tkanina w kolorze czerwonym) – 18 szt., c) krzesło konferencyjne bez podłokietników (tkanina w kolorze szarym) – 197 szt., d) fotel obrotowy – 4 szt., e) krzesło konferencyjne z podłokietnikami z oparciem siatkowym na płozach – 24 szt., f) fotel kubełkowy – 4 szt., g) krzesło konferencyjne bez podłokietników z oparciem siatkowym na nogach – 81 szt., h) kanapa rozkładana z pojemnikiem na pościel 190x120 cm – 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości: 1) 7 700,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych) dla części 1 zamówienia; 2) 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych) dla części 2 zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy: 41 1010 1078 0040 6613 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu 0401-ILZ.260.2.12.2018 – część … ” 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności, winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć kopię dokumentu, zaś oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji należy umieścić w oddzielnej kopercie z opisem „Wadium” i kopertę tę umieścić w kopercie z ofertą. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. Dokument wniesienia wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek jego zapłaty. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązani są do złożenia Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru – Zał. nr 7 do SIWZ – w oryginale) z zastrzeżeniem pkt. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie winien złożyć każdy z nich, chyba że należą do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2). W przypadku braku przynależności Wykonawcy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Zamawiający przyjmie oświadczenie złożone wraz z ofertą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie już zobowiązany do ponownego składania stosownego oświadczenia z zastrzeżeniem, iż włączenie Wykonawcy do grupy kapitałowej powoduje obowiązek aktualizacji oświadczenia. 3). Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest to wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach