Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu"

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu". 2. W zakres dostawy, o której mowa w ust. 1 powyżej wchodzi: 1) Sprzedaż Zamawiającemu Mebli i ich dostarczenie do pomieszczeń nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami znajdującego się w budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie; 2) Montaż i rozmieszczenie dostarczonych stosownie do pkt 1) powyżej Mebli; 3) Udzielenie Zamawiającemu nie krótszej niż 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone w ramach Umowy Meble oraz użyte do ich wykonania materiały. 3. Wyszczególnienie rodzajów Mebli stanowiących przedmiot niniejszej dostawy, ich ilość, wymiary (gabaryty), a także minimalne wymagane przez Zamawiającego właściwości (w tym parametry techniczno-jakościowe materiałów, z których maja być wykonane (opis), podaje Załącznik nr 2 SIWZ (Wykaz rodzajowo - ilościowy Mebli). 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek, zdjęć konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia Zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli lub ich elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na meble i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 5. Ilekroć w postanowieniach niniejszego działu (jak też innych częściach SIWZ) mowa jest bez bliższego określenia o: 1) „Meblach” - należy przez to rozumieć meble wskazane w Załączniku nr 2 SIWZ, a także inne materiały (części składowe, przynależności i innego rodzaju elementy) nie wskazane wprost w Załączniku nr 2 SIWZ, a niezbędne Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia, stosownie do warunków niniejszego zamówienia; 2) „Obiekcie” – należy przez to rozumieć wskazany w ust. 2 pkt 1) powyżej budynek Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie położonego przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie; 6. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również usuwanie wad w związku z udzieloną stosownie do wymagań ust. 2 pkt 3) powyżej gwarancją jakości oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 1 - 6 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji - zawiera Wzór Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach