Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
    REGON: 001023003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 2.1. Część I – dostawa mebli biurowych do 18 lokalizacji (111 szt. biurek 1, 13 szt. biurek 2, 57 szt. stolików pod drukarkę, 80 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 163 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 19 szt. regałów, 106 szt. szafek gospodarczych, 82 szt. wieszaków naściennych, 3 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby mebli: a) 557 szt. (97 szt. biurek 1, 13 szt. biurek 2, 57 szt. stolików pod drukarkę, 68 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 141 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 19 szt. regałów, 89 szt. szafek gospodarczych, 70 szt. wieszaków naściennych, 3 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych) zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 77 szt. (14 szt. biurek 1, 12 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 22 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 17 szt. szafek gospodarczych i 12 szt. wieszaków naściennych) może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 77 szt. dodatkowych mebli wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych mebli będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla mebli, o których mowa w pkt 3.3.1. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla mebli dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.2. Część II – dostawa mebli biurowych do 14 lokalizacji (62 szt. biurek 1, 58 szt. biurek 2, 46 szt. stolików pod drukarkę, 60 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 128 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 17 szt. regałów, 98 szt. szafek gospodarczych, 56 szt. wieszaków naściennych, 1 szt. szafy ubraniowej dwuskrzydłowej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby mebli: a) 453 szt. (49 szt. biurek 1, 58 szt. biurek 2, 46 szt. stolików pod drukarkę, 49 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 107 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 17 szt. regałów, 81 szt. szafek gospodarczych, 45 szt. wieszaków naściennych, 1 szt. szafy ubraniowej dwuskrzydłowej) zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 73 szt. (13 szt. biurek 1, 11 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 21 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 17 szt. szafek gospodarczych i 11 szt. wieszaków naściennych) może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 73 szt. dodatkowych mebli wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych mebli będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla mebli, o których mowa w pkt 3.3.2. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla mebli dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.3. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 2.4. Okres gwarancji i rękojmi biegnie od daty bezusterkowego podpisania Protokołu odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone w § 4 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I i II zamówienia w kwocie odpowiednio: a) dla I części zamówienia 6 000,00 zł, b) dla II części zamówienia 4 000,00 zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 4. W dokumencie wadium, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z żądaniem zapłaty). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać, jakiego wykonawcy ofertę wadium zabezpiecza (jeżeli ofertę składa kilku wykonawców, że obejmuje ich wszystkich) oraz, że dotyczy oferty wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek” oznaczenie sprawy: 1801-ILZ1.260.21.2018. 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie chyba, że pełnomocnictwo o odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie zostało Zamawiającemu złożone wcześniej w postępowaniu. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach