Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
    REGON: 001023003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do umowy oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyszczególnione w Załączniku nr 3 do umowy. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 2.1. Część I – dostawa mebli (165 szt. biurek 1, 71 szt. biurek 2, 103 szt. stolików pod drukarkę, 140 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 261 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 36 szt. regałów, 204 szt. szafek gospodarczych i 138 szt. wieszaków naściennych, 4 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1/I do SIWZ. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby mebli: a) 972 szt. (138 szt. biurek 1, 71 szt. biurek 2, 103 szt. stolików pod drukarkę, 117 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 218 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 36 szt. regałów, 170 szt. szafek gospodarczych i 115 szt. wieszaków naściennych, 4 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych) zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 150 szt. (27 szt. biurek 1, 23 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych, 43 szt. szaf aktowych dwuskrzydłowych z nadstawką, 34 szt. szafek gospodarczych i 23 szt. wieszaków naściennych) może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 150 szt. dodatkowych mebli wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych mebli będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla mebli, o których mowa w pkt 2.1. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla mebli dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.2. Część II – dostawa krzeseł (238 szt. krzeseł tapicerowanych, 465 szt. foteli obrotowych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1/II do SIWZ. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby krzeseł: a) 664 szt. (199 szt. krzeseł tapicerowanych, 465 szt. foteli obrotowych 1) zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 39 szt. krzeseł tapicerowanych może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 39 szt. dodatkowych krzeseł wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych krzeseł będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla krzeseł, o których mowa w pkt 2.2. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla krzeseł dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.3. Część III – dostawa mebli gabinetowych i konferencyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1/III do SIWZ. 2.4. Część IV – dostawa mebli biurowych do pokoju obsługi podatnika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części IV zawiera Załącznik nr 1/IV do SIWZ. Szczegółowe miejsca realizacji zamówienia, dane kontaktowe osób z poszczególnych lokalizacji i ilość asortymentu zostały określone w Załączniku nr 3 do umowy. 3. Wykonawca musi zakończyć całość dostaw i przedłożyć prawidłowo wystawioną fakturę wraz z końcowym protokołem odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami punktu 8 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy w całości lub w niezrealizowanej jej części bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu. 4. Ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 26 dni od daty podpisania umowy. 5. Za datę realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru (po uprzednim uzyskaniu przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających realizację dostaw do poszczególnych lokalizacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ppkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanego dalej rozporządzeniem ws. dokumentów - w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) rozporządzenia ws. dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach